zondag 30 januari 2011

Eerste lay out/ first lay out



Hoi dames,

Ik vond lay outs altijd al super om te zien en vandaag ben ik het dan ook zelf eens gaan proberen.
Ik vond het super om te doen dus er zullen nog vele volgen.. ik ben heel benieuwd wat jullie van deze eerste lay out vinden, ben gerust eerlijk en tips zijn altijd welkom.

Het papier wat ik heb gebruikt is van My Minds Eye.. wat letter stickers, Quickutz Alfabet, pareltjes, prima bloemen met parels en brads erin, swirls..

Groetjes!

-----------------------------------------------------------------

Hi ladies,

I love to watch all the beautiful lay outs on the blog and today I started with making my first lay out..
I really enjoyed making it.. I would love to hear what you think about it.. please be honest and tips/trucs are always welcome!

I used My Minds Eye design paper, prima flowers, letter stickers, quickutz alphabet, siwlrs, pearls..

Looking forward to hear your comments.
Hugs,

Challenges
Wild Orchid Crafts



45 opmerkingen:

  1. Heel gaaf Marley! Lieve foto's en wat een vrolijk papier!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wouw schitterende lo marley
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dit is goed gelukt hoor! Heel erg mooi gedaan! Ik zou het niet beter kunnen.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf geworden lieve foto's ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marley, leuk! Dat heb je goed voor elkaar hoor! Heel vrolijk en de kleurtjes passen allemaal prima bij elkaar. Ik heb dat papier ook al eens gebruikt voor een LO over onze vogeltjes. Leuk dat je nu ook aan de LO's bent hoor! Ik zit alweer op je volgende te wachten.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe krijg je het voor elkaar?? Ik vind het Geweldig Marley,je hebt het in je vingers zitten.

    Liefs Michaela en Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat grappig dat je nog nooit eerder een LO had gemaakt! Hij is hardstikke goed gelukt hoor!
    Bij mij was het juist andersom, na heel veel lo'tjes eens een kaartje geprobeerd, en nu maak ik eigenlijk alleen nog maar kaartjes!
    Liefs Manja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Wat een super gave layout heb je gemaakt! Echt prachtig!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super gaaf, goed gelukt, en wat een heerlijke kleurtjes.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi zeg, zeker voor je eerste.
    Mijn mening? ik had omdat je al zoveel druk papier hebt een effen achtergrond genomen.. maar dat is natuurlijk wat je smaak is:)

    Ga zo door :D

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig en zo lekker vrolijk is deze lo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dit prachtig gemaakt Marley.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is your first layout? It looks beautiful!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. this is your first?!!!!!!!!!!! you're super advanced!!!!!!!!!!!!!!!!!!! love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou dat is je goed gelukt hoor voor de eerste keer!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, om heel eerlijk te zijn vind ik dit geweldig! ik hou van je creaties en dit is ook weer super!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Marley, de foto's van de donkere schildpadjes komen heel mooi uit op dit vrolijke papier.

    Liefs
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super marley , lekker fleurig word er helemaal vrolijk van ,liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oooow wat mooi Marley.
    Ik hou wel van dat drukkere;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg mooi gemaakt! leuke vrolijke kleurtjes.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. this is fabulous, wouldn't believe that this is your first layout.. wow!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo, ik vindt dat je zeer zeker vaker een LO moet maken. Het ziet er geweldig uit.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat gaaf! hier kriebelt het ook om aan de slag te gaan met foto's en moet zeggen dat ik je LO echt prachtig vind en je ziet er echt niet aan af dat het je 1e is!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zow da ziet er leuk en fleurig uit Marley .
    Ik moet ook nog 3 LO's maken , maar kan me er nog niet toe zetten hihihi
    Het is geen roodwang schildpad toch ??

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik dacht eerst: wat is dat nou??? en toen zag ik dus dat het een schildpas is, mooie LO!! En een apart huisdier!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Marley,
    prachtig die lo :)
    alleen had ik misschien een papiertje minder gebruikt, was het ietsje minder druk! maar dat is maar mijn mening he ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Marley hij is hartstikke leuk!! Is dat jouw schildpad?? Wij hebben er drie in de vijver zitten. De eerste is aan komen lopen (echt waar geloof het of niet), ik dacht eerst dat het een kikker was die naar me zat te kijken tot hij onder het lelieblad vandaan kwam en het een schildpad bleek te zijn. Daarna hebben we er nog twee bijgekregen van mensen die er van af moesten. Maar die zwerver zit er nu al 4 jaar in, grappig hè?! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. weer eens wat anders Marley ik vind hem super gelukt erg leuk gedaan !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldig gedaan, erg leuk!
    Mooi de combi van het gekleurde papier bij de donkere foto's
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik vind hem heel mooi geworden. leuk gedaan ook met de vorm van de foto's
    Groetjes
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. zo wat mooi is die zeg, je eerste layout. wat een plaatje..

    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super mooie layout heb je gemaakt zeg en zeker voor een eerste!! Ik ben benieuwd wat je nog meer gaat maken.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat leuk een schildpad!!! je lay out ziet er fantastisch uit!! dat beloofd nog wat maar dat kan ook niet anders want je kaartjes zijn ook hele kunstwerkjes dus had niet anders verwacht ;)

    Liefs Winnie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtig LO'tje zou zeggen ga zo door want deze is echt schitterend.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hi Marley!

    Deze is super geworden! Wat leuk en geweldig, die schildpad! Pieter de schildpad, ha ha, super naam! Heel mooi gemaakt, leuke kleuren!

    groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. dit heb je heel mooi gemaakt mooie LO en mooie kleuren
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een fleurige en mooie LO van Pieter, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hai Marley, een goed geslaagde LO hoor! Erg mooi gemaakt, schitterend het heerlijk vrolijke papier dat je erbij gekozen hebt! Ben benieuwd naar je volgende LO hoor! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. gorgeous layout Marley love the papers you've used hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. This is gorgeous Marley!! I just love the papers and design. You would never know you have never made a layout before...it looks like a pro did it.
    hugs,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige lo. En lekker vrolijk papier.
    Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Absolutely beautiful sweetie, big hugs pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een heerlijke gezellige lay-out Marley! Zo lekker vrolijk!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Lovely!! Thanks for playing with us at WOC ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley