Pagina's

zaterdag 4 september 2010

Release and blogcandy winner

Hoi dames,

Vandaag is de dag dat de digi-stempels van de bloghop uitkomen!

Je kan ze Hier vinden
voor een speciale aanbiedingsprijs van 10 dollar (€7,75) je bespaart maar liefst 2 dollar met deze set. Ga snel want de aanbieding is maar voor een bepaalde tijd! Let op: Je moet de set kopen om de korting te krijgen, als je ze alle 3 los in je mandje doet krijg je de korting niet..
De digi's zijn ook los te koop!

-------------------------------------------------------------------------

Dan voor mijn candywinnaar (ik krijg helaas geen foto van Mr Linky geplaats) maar het is geworden nummer:
** 38 ** Marianne Shut!! Gefeliciteerd, stuur me even een maitlje en de prijs komt zsm naar je toe!

Liefs, Marley

--------------------------------------------------------------------

Hi ladies,

Today is THE day! All 3 Marvin images from the bloghop are released and you can buy them now for a special and limited time only prize;

For only 10 dollars you get this set, you save 2 dollars!! but remember you must buy the set to get this discount, seperated images will not get you the discount.
Well I would say; Click here and get those 3 cuties for a great deal!!!

Big hugs!
Marley

8 opmerkingen:

  1. hoi marley
    bedankt voor de leuke candy meis
    ik wens de winaar veel plezier ermee
    en die stampels zijn zo schattig
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Marley, Jee wat een bofkont ben ik zeg, om deze schitterende candy te winnen!!! Ben er super blij mee, mijn weekend kan niet meer stuk, hihi! Marley heel erg bedankt voor deze prachtige prijs, ik ga je mailen! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heee marianne al weer gewonnen gefeliciteerrrdddddddd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Marianne gefeliciteerd.
    En Marley het zijn hele leuke digstamps.
    Fijn weekend Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marjan gefeliciteerd en Marley bedankt voor kans om mee te doen.
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat! Veel plezier aan de winnaar!
    Leuke digistamps!
    Fijne zondag!
    xxx
    C.
    Mag ik je uitnodigen voor mijn nieuwe candy a.u.b.:
    http://scrap-talk.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi marjan gefeliciteerd en veel knutsel plezier,
    zijn wel hele mooie helloween stempeltjes gaaf hoor!
    groetjes maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd Marianne en Marley bedank voor de candy.en je kaart is ook weer super mooi geworden

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley