
Hoi dames,
Hier mijn nieuwe kaartje! De stempel is van the greeting farm: Superstar anya.
Ik heb haar ingekleurd met de copic markers, kon niet wachten om met mijn nieuwe kleuren aan de gang te gaan, dus dit keer geen bruine of blonde haren, maar zwart!
Het papier is van my minds eye.
Wat bloemen uit de bucket of blooms emmer, de witte bloemen heb ik voorzien van rode stippen.
De tekst heb ik zelf gemaakt op de computer.
Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.
Een fijn weekend toegewenst!
Liefs, Marley
Hi Lady's
Here is my new card. The stamp is from the greeting farm; Superstar Anya.
I colored her with my copic markers, couldn't wait to start with my new copic markers, so no brown or blond hair but black!! The paper is from my minds eye.
The flowers from bucket of blooms.
The sentiment is computermade.
Please let me know what you think about this card.
Have a lovely weekend!
Hugs, Marley


















