
Hoi dames,
Ik heb deze award van 3 mensen mogen ontvangen: Annette, Celia en Daisy.. bedankt dames! maar nu wordt het toch wel tijd om hem dan op mijn blog te plaatsen en 7 dingen over mezelf te vertellen naast het maken van scrapkaartjes:
- Ik ben afgestudeert als kinderopvang leidster en ga nu beginnen met studeren in een hele andere richting namelijk: Gehandicapte en dementerende zorg.
- Bij ons thuis is het een echte dierenboel: 2 landschildpadden, 2 waterschildpadden, een hond, een papegaai, een kanarie, parkieten buiten en nog vissen!
- Iedere avond voor ik ga slapen, lees ik nog een uurtje in een boek. Ik hou ontzettend van literaire thrillers en waargebeurde verhalen. Er zijn maar 3 boeken die niet in deze genres horen maar welke echt op nummer 1 staan bij mij en dat is: de twilight saga!! (twilight,nieuwe maan,eclips)
- Als een kaart niet naar mijn zin is kan ik heel chagrijnig worden en ga ik niet naar bed voor hij wel naar mijn zin is (wat soms erg laat of beter gezegd vroeg kan worden)
- Ben dol op films kijken, vooral thrillers!
- Heb al 5 jaar een lieve vriend
- 's morgens wordt ik het liefs wakker met een bak koffie en een sigaretje (ik weet het is slecht) en zodra die op zijn ga ik de blogs allemaal na!
Nou dames ik hoop dat jullie me nu ietsjes beter hebben leren kennen.. en natuurlijk mochten jullie iets willen weten kan je me dat altijd vragen.
Liefs, Marley