
Hoi allemaal,
Hier een kaartje met de nieuwste digi-stempel van
Whimsy Stamps deze is
hier verkrijgbaar.
De stempel is ingekleurd met de copic markers. De tekst digi-stempel is ook verkrijgbaar, samen met andere leuke teksten die precies bij dit stempeltje passen.
Ook dit papier is van de action, ontzettend leuke blokjes hebben ze nu!
Vrij simpel gehouden want er is namelijk een
Sketch challenge bij Whimsy, dus dames als je het leuk vind om mee te doen, volg dan deze sketch; je kan hier 5 nieuwe digi-stempels naar keuze mee winnen.. ook is er daar een leuke bloghop aan de gang!!
Dan de uitslag van mijn candy!!

Nummer 6 is Wendy ten Hove!! Wendy van harte gefeliciteerd met je prijs!! Mail je me even voor je adres??
Liefs, Marley
-----------------------------------------------------------------
Hi ladies,
Here is a new card with a fabulous digi stamp from
Whimsy Stamps you can purchase the digi stamp right
hereI colored the image with the copic markers. The sentiment is also from Whimsy and goes along with other beautiful sentiments that matches perfectly with the new images.
For this card I used the sketch on the
Whimsy blog so why dont you play along? You can win 5! digi-stamps of your choice!! and there is also a great blog hop going on so enought reasons to go to the
Whimsy blogI used some design papers from a dutch store, some flowers with the EK success punch and ofcourse some stickels and pearls.
As you can see above; my candy is closed and I used the random org to select a winner and that is number 6; Wendy ten Hove!! (see picture above)
Congrats Wendy, please email me your adress so I can ship the candy..
Big hugs xx
