
Hoi allemaal,
Vandaag een gezellige dag gehad op de knotsgekke kaartendagen in Den Bosch! Goed gevulde tassen en een lege portomonee.
Kan er weer tegenaan hihi!
Dit kaartje is gemaakt met een digi-stempel van the stamping bazaar; Sammy With Ball gemaakt door Marina Neira
Ik heb Sammy ingekleurd met de copic markers.
Het papier is geloof ik van Prima Marketing, verbeter me als ik het fout heb!
Kraft cardstock erachter, een Martha Stewart randpons gebruikt en bloemetjes van WOC.
Stickels, vlindertjes en ehmmm nee; geen parels dit keer!! =)
Hopelijk vinden jullie hem weer leuk!
Liefs,
------------------------------------------------------------------
Hi ladies,
Today I had a great day. There was a craft fair here in the Netherlands so I did some good shopping!!
Lots of fun..
This card is made with a digi stamp from The Stamping Bazaar called; Sammy With Ball designed by Marina Neira
I colored Sammy with the copic markers.
I think the design papers are from Prima Marketing but please, correct me if I'm wrong!!
Some kraftcardstock behind it, a Martha Stewart edge punch.
Stickels, butterfly's and euhmmmm no; no pearls this time =)
Hope you like it
Big hugs xxxx




























