
Hoi allemaal,
Vandaag een kaartje met 1 van mijn nieuwste stempels; Lil Miss Poppy van Belles 'n Whistles.
Ik vond het zelf wel een heel lief stempeltje en geschikt voor een 'dankjewel' kaart.
De tekst stempel is van the greeting farm sentiments.
Het papier komt uit een scrappapier blok van creamotion: Delightfull life.
De parels zijn van basic grey. De parels en het scrappapier zijn te verkrijgen bij Annette's Creafarm
De bloemen komen uit de emmer bucket of blooms en het roosje heb ik op de beurs gekocht.
Het stempel afdrukje is ingekleurd met de copic markers.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden..
xxxx Marley
Hi everybody.
Today a card with one of my newest stamps: Lil miss poppy from Belles 'n Whistles.
I think she is very cute and is great for a 'thank you' card.
The sentiment is from the greeting farm sentiments.
The design paper is from creamotion: Delightfull life and the pearls from basic grey. You can find it at Annette's Creafarm
The flowers are from bucket of blooms.
The stamped image is coloured with the copic markers.
Feel free to leave a comment.
xxx Marley













