
Hoi Dames,
Hebben jullie mijn nieuwe blinkie in mn sidebar al gezien? Jolanda heeft me gevraagd om me bij het Noor! design team te voegen.. daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen, dus binnekort kunnen jullie ook op mijn blog de geweldige Noor! producten bekijken
Nu maar weer eens een kaartje.. dat was al weer even geleden!
Alhoewel ik het scrappen met foto's het leukste vind, kriebelt het soms toch om weer eens een leuke stempel in te kleuren!
Zoals dit mooie afdrukje van Saturated Canary, ze is ingekleurd met de copics.
Als basis heb ik gebruik gemaakt van het kraft papier van Noor! echt super fijn kraftpapier met een hele fijne dikte. Ook de vlinder heb ik uitgestanst met het kraft papier en daarna bewerkt met chalk & copics..
De tickets zijn van Whimsy!
Voor de rest heb ik wat bloemen en roosjes gebruikt, wat kant en parels!
Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden?
Liefs!
----------------------------------------------
Hello blogfollowers!
This time I have a card to show you.
Altough I love to scrap with photos, sometimes I just want to color some stamps!
I love this girl from Saturated Canary.. I colored her with the copics.
The design papers are from Bo Bunny.
The butterfly is from Joy!Crafts I cut it out with some kraft cardstock & colored it with chalk and copics.
The tickets are from Whimsy.
I also used some flowers, roses & pearls.
Hugs!






