
Hoi dames,
Het is tijd voor een nieuwe bloghop bij Whimsy Stamps en dit keer met een rubbere release van Meljen Design!
En dit keer mag ik ook een prijs weggeven!! Zorg wel dat je bij het begin begint.. als je hier bent gekomen via; Lorraine ben je op de goede weg, zo niet start dan bij Chris
Dit kaartje is met de rubbere stempel van Meljen en heet; Holly Beary Fairy.
Ingekleurd met de copic markers.
Het papier is van Cosmo Cricket.. de ticket is ook een rubbere stempel van Whimsy en heet Holiday Ticket Sentiments bewerkt met distress inkt.
Nog wat bloemetjes geponst en parels om het af te maken!
De volgende stop zal zijn bij Janna, maar vergeet niet om je naam onderaan deze post bij Mr. Linky in te voeren om een kans te maken op 1 rubbere stempel naar keuze van de nieuwe release!!
----------------------------------------------------------------
Hi ladies,
Its time for another bloghop at Whimsy Stamps and this time for a great RUBBER release from Meljen's Design.
And this time I can give away a price to one lucky winner! But remember you have to do the hop.. if you arrived here from Lorraine you are on the right way.. got lost or want to start the hop? Go to Chris and let the fun begin!
I used the brand new rubber stamp called; Holly Beary Fairy, colored with the copic markers.
The design papers are from Cosmo Cricket.. the ticket is also a rubber stamp from Whimsy and is called Holiday Ticket Sentiments I used distress inkt on it.. Some punched flowers with buttons in the middle and pearls to finish it!
Hope you like.. your next stop will be at Janna, but dont forget to leave your name at Mr. Linky to win 1 rubber stamp of your own choice from the new Meljen's Design release



wouw schitterend kaartje marley
BeantwoordenVerwijderenerg leuk gedaan
liefs chantal
Gorgeous card Marley :-) I love this image ,, isn't she cute !! I love the colours and papers you used too ,,,, beautiful :-)
BeantwoordenVerwijderenluv
Lols x x x
I was just in the options changing the settings to keep it at the top of my blog :-) Hopefully it is easier to find now :-)
Wat een mooie kaart en wat een lief stempeltje
BeantwoordenVerwijderengr linda
Prachtige kerstkaart,mooi papier,en weer perfect ingekleurd.
BeantwoordenVerwijderenGrtjss Marjon
Door jouw kaart ben ik de bloghop gaan doen. Leuk allemaal zeg! Ook hier weer een prachtige kaart. Groetjes, Anita
BeantwoordenVerwijderenThis is so sweet, fabulous creation.xx
BeantwoordenVerwijderenprachtige kaart weer maar ik hou ook van de stempels van mellisa
BeantwoordenVerwijderengrtjs
This is so sweet Marley! I so love your colors and coloring! Stunning! Gorgeous design!
BeantwoordenVerwijderenhugs,
Chris
cute card.
BeantwoordenVerwijderenis die schattig!!! Pracht van een kaart, liefs Chantal
BeantwoordenVerwijderenHallo Marley,
BeantwoordenVerwijderenGelijk gewoonlijk weer prachtig!
Groetjes, Jaimie
Marley this is soooo super SWEET, LOVE your colors, and your coloring and sparkle is FABULOUS!!! Beautiful sweetie!
BeantwoordenVerwijderenI love your choice of papers and the coloring of this cuttie's dress :) awesome!! Great job!! everything just pops ;) i love it!
BeantwoordenVerwijderenwauw Prachtig werk'lijkheid Mooie Kaart geweldig papier en Het stempeltje is weer helemaal geweldig !!!!! Gewoon
BeantwoordenVerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderenMarley hij is schattig zeg, ik denk dat ik ook maar effe ga bloghoppen, want deze stempel zou ik best in mijn collectie willen hebben hoor!
BeantwoordenVerwijderenwauw, deze is echt prachtige marley
BeantwoordenVerwijderengroetjes andrea
Adorable card! So cute.
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenwat een prachtig kerstkaartje!
En wat is die release toch leuk he :)
Groetjes Anneke
Echt een hele leuke kaart. En wat een leuke stempels!
BeantwoordenVerwijderenBeautiful card Marley and I love your coloring. It's fab
BeantwoordenVerwijderenhugs
Donna xx
Het is een schitterend kaartje Marley! ik ga snel even by Whimsy kijken.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes
Cordine
PS: ik heb een award voor jou op mijn blog staan. Ik hoop dat je hem in ontvangst wil nemen. Je bent een inspiratie met je geweldige kaartjes.
OMG, your colouring is lush and I LOVE those papers!!! Wonderful layout too!
BeantwoordenVerwijderenBTW, was it you that was looking for October Afternoon papers? I found one place that ships to Europe with very reasonable price and has loads of other stuff too. Throw me an email if you want the details, I might have a discount coupon for them as well.
Hugs
Annika
Lovely card Marley! The papers and layout are fab, beautiful coloring, and lovely details. :)
BeantwoordenVerwijderenReally wonderful card, Marley. The stamped image is so nice, too. Hugs, Jeanette :)
BeantwoordenVerwijderenfabtastic card, love all the distressing you did x
BeantwoordenVerwijderenMarley you're a super star your gorgeous are truly gorgeous and the photos fabulous!
BeantwoordenVerwijderenBeautiful card, Marley! Fabulous papers and colouring.
BeantwoordenVerwijderenHugs, Vanja
Your card is both adorable and beautiful! I love the layout and papers - it almost makes me think of a quilt! And I love how you colored and added sparkle to the bear. Just adorable! :) Thanks for sharing!
BeantwoordenVerwijderenwhow wat een schatje, prachtig kaartje heb je ervan gemaakt
BeantwoordenVerwijderenGreat card! Love all of the different papers and the flower embellishments!
BeantwoordenVerwijderenstunning creation and dp is gorgeous xx
BeantwoordenVerwijderenGreat distressing and the DP are TDF wonderful. Great coloring! Thanks for the chance to win!
BeantwoordenVerwijderenAwesome card and colouring ...Love the paper ,embellishments and the ticket with the sentiment too...Your colouring is gorgeous...thanks for the inspiration
BeantwoordenVerwijderenBeautiful card, love the image used, soooo festive!
BeantwoordenVerwijderenWonderful Card!!!
BeantwoordenVerwijderenHugs,
Farida
Sweet Sweet Sweet~~~ This cutie patootie is soo very cute even with distressed papers!!! Beautiful!!!!
BeantwoordenVerwijderenGreat coloring and superb embellies!!
Blessings of thanks
Wat een super gave kaart Marley, heel mooi en heel schattig!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Sjakkie
I love the texture in your card. Thanks for sharing!
BeantwoordenVerwijderensuch a beautiful card Marley, love how you coloured and glittered it all, hugs Debx
BeantwoordenVerwijderenWhat a beautiful card. Love the sparkle on the wings.
BeantwoordenVerwijderenHi Marley,
BeantwoordenVerwijderenThis is just a fabulous card and the new image is wonderful. Love it.
Marion
Ohh deze is ook schitterend,gave stempel,prachtig papier en kleuren.
BeantwoordenVerwijderenAlles wat jij aan raakt veranderd in goud meis.
Liefs Riet.
Beautiful is
BeantwoordenVerwijderenWow, this is gorgeous!
BeantwoordenVerwijderenPrachtige kaart met een hele leuke stempel! Wat gaaf dat je een prijs mag weggeven.
BeantwoordenVerwijderengroetjes, Anita
Wat een super mooi kaartje! ik ga snel eens even verder neuzen op je blog!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Petra
I love your card - beautiful!
BeantwoordenVerwijderenThis is soooo cute, Marley! I am loving all the sparkly goodness! :O)
BeantwoordenVerwijderenXXX
Hij is prachtig en ik heb hem al in de pre-order hoor, samen met dat echtpaar, dat vind ik ook zo lief! Sorry dat ik al eeuwen niet langs ben geweest vrouwtje, niet persoonlijk hoor, ben gewoon nauwelijks aan bloggen of kaarten maken toegekomen. Goed te zien dat je nog steeds prachtige dingen maakt.
BeantwoordenVerwijderenxxx
Mariska
Heel erg mooi Marley!!
BeantwoordenVerwijderenPrachtige kleuren en de stempel past er ook precies bij, echt heel erg mooi.
Liefs Ida
Your card is gorgeous!
BeantwoordenVerwijderenWow! It's so cute!
BeantwoordenVerwijderenThe color you used is so pretty!
This image is great and you made a wonderful card with it! x
BeantwoordenVerwijderen