vrijdag 18 februari 2011

A little birdie.....



Hoi dames,

En weer een lay out! Ik vind het toch wel heel leuk om zo te scrappen met foto's.
En gister heb ik dan ook geweldig nieuw papier binnen gekregen van deze geweldige ebay winkel Creating Everlasting Memories
Het papier wat ik er voor heb gebruikt is van My Minds Eye; Fine and Dandy.. een geweldige papierlijn die allemaal bij elkaar past. Ook zat er een chipboard vel bij met de lieve vogeltjes, teksten en bloemen.. deze heb ik dan ook verwerkt op de lay out. Zelfs bijkleurende strass steentjes verwerkt..
De onderkant van de lay out heb ik geponst met een EK Success pons.
De randen zijn met distress inkt bewerkt.. nog wat tags waar nog ruimte is om in te schrijven met een stuk kant er aan.

Wees weer gerust eerlijk over wat je van deze lay out vind!
Liefs,

----------------------------------------------------------------

Hi ladies,

And another lay out! I really enjoy making them and scrap with photo's..
Especially with the new papers that arrived yesterday from the awesome ebay store Creating Everlasting Memories
The papers are from My Minds Eye; Fine and Dandy.. really cool papers, everything match so well!! Also the chipboard figures like the bird and sentiments are from My Minds Eye.. even the pearls! Really awesome..
The border is punched with a EK Success punch, I distressed the edges with vintage photo.
Some tags where you can put a little journal on with lace on top of it..

Please be honest what you think of this lay out!
Hugs,



31 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig, mooi papier heb je gebruikt en wat een dotje op de foto.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej meid

    Zo te zien heb je de smaak te pakken.
    Je layout ziet er weer prachtig uit en het papier is ook al zo mooi.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat mooi Marley,Echt een schitterende LO,en het papier is ook al zo geweldig gaaf.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marley,

    Helemaal TOP je lay_out!!!
    Prachtig DP, leuke bellish die mooi aansluiten
    aan je foto's , zelf heb ik jaren gescrapt maar kreeg
    er genoeg van, wel vind ik de mogelijkheden veel
    uitgebreider dan destijds! Nu zie je overal het leuke
    materiaal bij dat we ook op scrapkaarten gebruiken
    dus alle mallen ponsen zijn een optie.
    Krijg er eigenlijk wel weer zijn in als ik deze zie:)
    Ben je dat zelf op de foto? Denk van wel namelijk!

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het mooi geworden zeg!
    ook heel leuk papier wat je hebt gebruikt.
    Ik geef een candy weg misschien vind je het leuk om mee te doen?

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatje op die foto. prachtige lo heb je eromheen gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. a gorgeous layout hun, stunning pictures.. and i love the pretty papers that you have used.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, de LO, het papier met de vogeltjes, de vogels zelf vind ik heel mooi. Knap werk.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi geworden, prachtig papier en hele leuke details!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige LO en het papier is erg mooi net als het dametje op de foto
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Those photos are gorgeous and your layout is beautiful Marley! Love how you've used the MME paper and all your special touches!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marley, wat is die weer prachtig :) Moet ik nog veel leren hoor ;) hihi... En de foto's zijn ook zo schattig :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Is weer een heel mooi lootje met gave details en live foto's...gaaf hoor!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig zeg! Het past echt wel als een geheel bij elkaar. Goede papierkeuze!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marley, ik zie je lay outs nu voor het eerst en ik vind ze erg leuk! Deze is ook lekker vrolijk met die kleurtjes.

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marley,
    je LO is echt prachtig !
    Ik moet zelf ook dringend terug wat foto's scrappen !
    Bedankt voor je reactie op mijn blog !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi, je krijgt de smaak te pakken he?! ;-) Deze is geweldig! Ik vraag me wel af....wie is dat leuke meisje op de foto's? Jij zelf? Dat papier heb ik gisteren ook opgeschreven om eens ergens te gaan zoeken en te bestellen. Vogeltjes he..... ;-)
    Ben benieuwd naar je volgende LO! Laat maar komen zou ik zeggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat mooi marley en wat een leuke foto's

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind hem heel mooi ik doe het je niet na ben jij dat op de foto dacht het wel leuk hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WAt mooi Marley.
    fijn weekend Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wouw schitterende lo marley
    echt super
    leuke foto's ook
    en dta papier is idd erug gaaaf hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtig LO Marley, erg leuk en mooi papier!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Marley,

    Schitterende LO's !!!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wowwww Marley,wat prachtig gemaakt,wat heb je mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh my goodness Marley!! This is so stunning!! What a gorgeous layout and such amazing photos!! TFS! HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende layout! Prachtig van kleur en geweldig van indeling. Je hebt er echt gevoel voor Marley... je layouts zijn bijzonder mooi...

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Marley,

    Je layout is super!!! Ben jij dat? Mooie foto's zijn het! En die vogeltjes op je layout zijn zo schattig, daar ben ik helemaal fan van! Erg mooi gemaakt!!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley