zondag 6 maart 2011

Sweet little Angel



Hoi dames,

Achter deze lay out zit een minder leuk verhaal.
Deze lieverd op de foto heet Vinnie maar heeft helaas maar 4 dagen bij ons mogen zijn. Hij is overleden aan een virus in Januari dit jaar, hij is 10 weken oud geworden.
De foto's en de lay out zeggen denk ik genoeg.

Hi ladies,

This lay out is made for our sweet Vinnie.
This little man was only 4 days with us and died from a virus at 10 weeks old.
We miss him very much. I think the photo's and this lay out needs no more words.
On the photo is a sentiment that says; Ik mis je that means; I miss you



De foto kan je omhoog klappen om nog 2 andere foto's te zien;
You can lift up the photo and there are 2 more underneath it;





28 opmerkingen:

  1. ohhh, wat een schatje, zo jammer dat je haar niet langer bij je mocht houden
    sterkte met dit verlies.
    Je hebt wel een heel mooie kaart van haar gemaakt, een mooie herinnering!!!
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige layouts.
    Zo kan je Vinnie toch een mooi plekje geven.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, wat een schatje!Wat een verdriet kan je daar van hebben he!In ieder geval heb je er een mooie LO als herinnering van gemaakt.
    Liefs Manja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie herinnerings heb je van dit lieve hondje gemaakt. Sterkte met het verwerken van dit verlies. Zo verdrietig.

    XX Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh wat vreselijk, heel veel sterkte met het verlies van jullie trouwe viervoeter.

    Een schitterende lay out.

    Liefs
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie lo marley, wat triest zeg dat je puppy zo kort heeft geleefd , was een pracht beesie, zo heb je wel een mooie herinnering aan hem xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat triest Marley, ik weet wat het is ik heb hetzelfde meegemaakt met onze hond is aan het Parvovirus overleden ze is 9 maanden geworden, ik leef met jullie mee.

    Je layouts zijn prachtig geworden, ik wens jullie veel sterkte toe!.

    Liefs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige LO om zo een hele mooie herinnering te bewaren. Jammer dat hij maar zo kort bij jullie mocht zijn.

    Groetjes,

    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaach wat zielig! Hij kijkt ook echt een beetje zielig uit zijn oogjes, of is dat nou mijn idee? Het is in ieder geval een prachtige lay out geworden Marley! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige lay-out Marley. Deze krijgt vast een speciaal plekje thuis. Veel sterkte met het verlies van deze lieve puppie.

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende lo marley
    erg leuk
    wat jammer dat jullie haar niet langer mochten houden
    sterkte met dit verlies
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marley,

    Mooie LO en iets moois om alles een plekje te geven. Triest dat jullie zo kort van hem mochten genieten. Sterkte om dit verlies te moeten dragen.

    Liefs van Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie lo met mooi papier en een geweldig mooi hondje, mooie manier om t een plekje te geven.

    sterkte.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een mooie herinnering gemaakt! Super mooi en heel ontroerend tegelijk. Sterke met het verlies van jullie schattige hondje.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOOOH, Wat erg. Dat is zo verdrietig, om zo een klein lief hondje te verliesen. Ik vond de vorige LO van Vinnie ook zo leuk. Deze is ook prachtig.
    Sterkte Meis ,Liefs Majo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat wwn mooi beestje en wat een verdriet om zo lief hondje te verliezen Maar je hebt een prachtig boekje gemaakt super mooi
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt! Wat erg van dat schattige hondje!!
    Kijk je even op mijn blog, er staat een berichtje voor je!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een mooie gemaakte herinnering Marley maar wel een herinnering die voor altijd in je hart blijft !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooh Marley, wat een prachtige Layout!! En zo een mooie herrinering voor altijd :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Marley, dat pakt me deze fotos, het is duidelijk te zien dat het hondje ziek is, spijtig zo'n lieverdje.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Marley,

    Ik las al , ik mis je, en ik dacht oei, en toen las ik je berichtje eronder en dacht , oh neen ocharme, zowel voor het beestje als voor jullie , maar je hebt er wel een heel mooie foto lay out van gemaakt hoor!
    Sterkte met het een plaatsje geven!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh that is so sad Marley. The layout is beautiful.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie herinnering heb je van Vinnie gemaakt! Ik weet hoe het is om je te hechten aan zo'n beest(je). Jammer dat je maar zo kort van hem hebt mogen genieten. Maar ik heb begrepen dat Mr.Wilson jullie nu bezighoudt en liefde geeft?! Toch nog sterkte met deze lieverd!
    Ik kom graag op je blog gluren, je hoort tot mijn favorieten en wil je daarom een Award geven!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ach wat een mooie herinnering! Wel een erg vervelend achterliggend verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Marley, ik schrik ervan, wat erg! Jammer dat hij er niet langer mocht zijn! Sterkte nog voor jullie allemaal!

    Groetjes,
    Jan en Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooooh... wat spijtig, het ziet er zo'n schatje uit!! Maar je hebt nu wel een mooie herinnering aan Vinnie, knap gemaakt!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Adorable!! There's nothing like "puppy love"!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Och wat triest Marley,

    Zit met tranen in mijn ogen je verhaal met mooie LO te lezen en te bewonderen...sterkte want dit lieverdje vergeet je toch echt nooit...sterkte hoor.

    Bewonderd...xxx

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley