
Hoi dames,
Een nieuw kaartje met een stempel van Whimsy Stamps en deze heet; Little Fairy Friend ze is ingekleurd met de copic markers.
Het papier heb ik bij scrapbookdepot vandaan.
Bloemen zijn van Prima.
De geembosste (wat een woord) heb ik gedaan met een tim holtz emboss folder en die kan je in deze winkel vinden Creating everlasting memories
De tekst heb ik gemaakt met de letterpress tool van Quickutz. Dit geeft echt een heel gaaf effect, want de letters worden echt in het papier gedrukt. Er zijn hier vele teksten voor maar ook gave achtergrond stencils die je dan door de letterpress heen doet. Wil je de machine zien en meer info? Kijk dan
hier want de starterskit is nu in de aanbieding!
Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden..
Voor de candy winnaar mogen jullie naar beneden scrollen!! Bedankt allemaal voor de verjaardagswensen en mooie kaartjes! Het liefst zou ik jullie allemaal iets willen toesturen, maar dat wordt helaas te gek.. maar binnekort bij de 800 volgers komt er weer een nieuwe aan!!
Liefs,
--------------------------------------------------------------------
Hi ladies,
This card is made with a stamp from Whimsy Stamps and is called Little Fairy Friend she is colored with the copic markers.
The design papers are from a dutch store.
Flowers are from Prima Marketing.
The embossing is done with a Tim Holtz embossing folder and you can find it in this awesome store Creating everlasting memories
The sentiment is made with the letterpress tool.. I really love this tool cause it really press the letters in your paper! in every colour you like cause there are different inks.. if you want more info please click here and you are lucky cause the starters kit is on sale now! Promiss you wont regret this awesome tool.. there are not only sentiments but also background and other cool tools!
Hope you like my card and please scroll down for my candy winner,
Hugs!

Hier een kopie van de random generator.
Deze heeft gekozen voor nummer 80 en dat ben jij INGRID!
Hartelijk gefeliciteerd.. stuur me even een mailtje en de candy komt naar je toe!
Bedankt allemaal voor het meespelen.. bij de 800 volgers gaat er nog een candy uit!
---------------------------------------------------------------
Here is the copy of random generator.
And he picked number 80! Thats you INGRID..
Congrats.. please send me a email so I can send you the candy.
Thank you everyone that played along.. when I reach 800 followers there will be a new candy!


Wat een gezellig en vrolijk kaartje!!
BeantwoordenVerwijderenwat een super leuk kaartje en geweldig afdrukje!!!
BeantwoordenVerwijderenschitterende kaart marley
BeantwoordenVerwijderenerg leuk gedaan
en ingrid van harte gefeliciteerd met je gewonnen candy
liefs chantal & sygrid
Gefeliciteerd Ingrid.
BeantwoordenVerwijderenEn je kaart is super mooi
Groetjes
Hallo Marley,
BeantwoordenVerwijderenTof en lief kaartje!
Groetjes, Jaimie
Happy Birthday, Marley!!! Beautiful card.
BeantwoordenVerwijderenYour card is lovely, Marley!!!
BeantwoordenVerwijderenCongrats a Ingrid.
Congrats for you and a Happy Easter!!!
Hugs
Marlei
wat een prachtige kaart meid! super!
BeantwoordenVerwijderenwat is tie superleuk Marley
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley, wat een ontzettend mooie kaart. Super paier en een hele leuke afdruk.
BeantwoordenVerwijderenFijne paasdagen........
Gr. Sinikka
een fantastisch mooi kaartje
BeantwoordenVerwijderenSuper lief kaartje Marley!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Anneke
Wat een super gaaf kaartje Marley, prachtig!
BeantwoordenVerwijderenBedankt voor de kans om mee te doen aan de candy en bij deze Ingrid gefeliciteerd ermee!
Groetjes van Sjakkie
Wat een prachtige kaart Marley en gefeliciteerd Ingrid !
BeantwoordenVerwijderenLiefs
Margo
Het is weer een schitterende kaart Marley!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes
Cordine
gefeliciteerd ingrid!!!
BeantwoordenVerwijderenen marley je kaart is weer super hoor!!!!
fijne paasdagen!
xx petra
Wauw wat een mooi kaartje!
BeantwoordenVerwijderenIngrid gefeliciteerd met het winnen van de candy!
hoi meis
BeantwoordenVerwijderendank je wel voor het doen van deze candy
gefeliciteerd ingrid, veel plezier ermee
fijne paas dagen allemaal
liefs angelique
Wat een schattige kaart!!
BeantwoordenVerwijderenEn een gelukkige verjaardag gewenst!
Groetjes
** Evi **
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenwat een ontzettend mooie kaart
zalige pasen
liefs Chantal
Wat een schitterend kaartje, Marley.
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd met het winnen van de Candy Ingrid, veel plezier ervan.
Marie-Anne
Happy Easter!
BeantwoordenVerwijderenVery beautiful card) The image is great)))
Yoehoe, ik ben helemaal gelukkig! Marley, heel erg bedankt voor deze prachtige CANDY (met hoofdletters...) ;-)
BeantwoordenVerwijderenHugs Ing
This is just darling, love the layout and pretty flowers you added. Hope you have a Happy Easter! Hugs, Karen
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley, wat een enige kaart zeg, lief plaatje!! Groetjes, Frea
BeantwoordenVerwijderenSchitterende kaart Marley,leuke stempel,mooi ingekleurd.
BeantwoordenVerwijderenHeel mooi papier.
Liefs Riet.xx
Awww, so cute!
BeantwoordenVerwijderenVan harte gefeliciteerd met het winnen van de candy, Ingrid!!!!!!!!! En Marley, wat een prachtige kaart!!!!!!!!!
BeantwoordenVerwijderenxxx
Dutch Tulip
Marja
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt weer een hele leuke kaart gemaakt!
BeantwoordenVerwijderenIngrid gefeliciteerd met het winnen van de candy!
groetjes, Marlies
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenIs dat alweer een jaar terug dat ik je een kaartje stuurde Wow wat vliegt de tijd zeg:)
Deze creatie is weer geweldig leuk,lieve kleurtjes
Fijne 2de paasdag verder.
liefs sonja
Your card is just gorjuss x
BeantwoordenVerwijderencongrats Ingrid, enjoy x
hugs sally x
sallysbitz.blogspot.com