Pagina's

woensdag 27 juli 2011

Sweet Pea + Winner Bloghop



Hoi allemaal,

Dit kaartje is mijn eerste kaart die ik heb gemaakt voor het Copic Marker Europe blog
De stempel die ik heb gebruikt is van Sweet Pea en zoals jullie misschien al raden; ingekleurd met de copics!!
Het design papier wat ik heb gebruikt is van Basic Grey, wat bloemetjes van Prima Flowers met daarin parels en knoopjes. De knopen komen uit de Sew Sweet webwinkel en je kan ze hier vinden in de knoopjes heb ik een strikje gemaakt met Button Twine het lint wat ik heb gebruikt is ook van Sew Sweet en kan je hier vinden voor de rest heb ik nog wat parels gebruikt en stickels.

De gebruikte copic kleuren;
Gezicht: E13, E11, E00, E000.
Haar; 39, E37, E15 E29
Jurkje en vlinders; E43, YR24, Y21.
Vleugels en andere vlinder; YG17, YG13, YG11.
Schaduws; W7, W5, W3 and W1.



En dan nu naar de bloghop winnaar. Ik heb random.org gebruikt om een nummertje te trekken en dat is geworden nummer 41; LorraineN! Stuur je me even een mailtje naar psvehv@upcmail.nl

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en ik kijk uit naar jullie reacties.
Liefs,

-----------------------------------------------------------

Hi ladies,

This card is my first card for the Copic Marker Europe blog.
The stamp is from Sweet Pea and as you might guess; Its colored with the copic markers!
The design papers are from Basic Grey.. I used some flowers from Prima Flowers with pearls in the middle and the buttons are from Sew Sweet you can find them here in the buttons I have used Button Twine and make a little bow in it.
The ribbon is also from Sew Sweet and you can find it here I also used some more pearls and stickels.

Copic Colors
Face: E13, E11, E00, E000.
Haire; 39, E37, E15 E29
Dress & Butterfly; E43, YR24, Y21.
Wings & Butterfly; YG17, YG13, YG11.
Shadows; W7, W5, W3 and W1.



And now on to the Whimsy bloghop winner. I have used random.org to draw a number and it picket number 41; Thats you LorraineN! Please contact me @ psvehv@upcmail.nl

I hope you like it and looking forward to read your comment.
Hugs,




20 opmerkingen:

  1. hoi meis
    super gedaan, prachtig gekleurt, gewoon weg een beauty van een stempel meis
    die stempels zijn geweldig hé van sweet pea
    ben er zelf ook helemaal verzot op
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Marley, dat is mooi zeg, de kleuren springen zowat er van af.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig mooi gedaan zeg! Prachtig ingekleurd, ze lijkt zo van de kaart te spatten! Ontzettend knap gedaan!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card Marley, very magical x

    Congrats Lorraine, enjoy luv x

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is just gorgeous every thing is amazing!

    Hugs Kellie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marley, seu cartão é simplesmente maravilhoso!!!
    O colorido da imagem é perfeito!!!
    Grande abraço direto do Brasil.
    Marlei

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachige kaart ! Die is echt heel erg mooi ingekleurd en mooi gedaan met de stickels !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super kaart, prachtige kleuren en schitterend ingekleurd.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super gaaf kaartje Marley, mooie stempel en prachtig kleuren!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Marley,

    Zeer knap en apart kaartje !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wouw schitterende kaart marley
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart,leuke stempel,zo mooi ingekleurd.
    Geweldig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley