zaterdag 12 mei 2012

Sweet Girl



Hoi allemaal,

Dit is de tweede layout die ik in heb gestuurd naar de Prima Marketing DT call.
Het basis papier is van Pion, maar de rest is van Prima Marketing.
Ik heb veel gebruik gemaakt van Doily's,bloemen,blaadjes,parel swirls.
Ook heb ik mn Make it Crafty chipboard gebruikt. Ik heb het eerst wit geverft en daarna met chalk een kleurtje gegeven. De grote vlinderswirl rechtsboven kan je bij Whimsy Stamps vinden; hier daarin zit ook nog een kleine corner die ik linksonder heb gebruikt.
Het frame waar in staat; 7 maanden kan je hier vinden

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Liefs,

-----------------------------------------------------

Hello!

This is the second layout I made for the Prima Marketing Design team call..
The background paper is from Pion Design, but all the other papers are from Prima Marketing.
I used doily's,lots of flowers,leaves, pearls and glitter on this layout.
I also used some chipboard pieces from Make it Crafty. The big butterflyswirl on the upperright is available at whimsy and you can find it here first I painted it white and then with chalk I gave them a little color.
Also the frame wich is saying; 7 months is a chipboard piece and you can find that one here

Hope you like my layout.
Hugs!





11 opmerkingen:

  1. Hoi Marley, wow zeg, daar ga je zeker hoge ogen mee gooien! Die voerige heb ik ook even gekeken en vind ik ook al zo prachtig! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt weer Marley, super details.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig gemaakt Marley.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wta mooi weer zeg. Die bloemen die je gebruikt zijn ook mooi!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable, sweet layout Marley.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOOoh wat mooi MArley, de vorige is ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bedankt voor je leuke reactie op mijn blog:)
    wat een prachtige lo! veel succes met de dt-call!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absolutely gorgeous sweetie. Good luck with the DT call hun.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg mooi. fijn dat je er weer bent

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley