donderdag 21 juni 2012

Hugs & Kisses



Hoi Dames,

Hebben jullie mijn nieuwe blinkie in mn sidebar al gezien? Jolanda heeft me gevraagd om me bij het Noor! design team te voegen.. daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen, dus binnekort kunnen jullie ook op mijn blog de geweldige Noor! producten bekijken

Nu maar weer eens een kaartje.. dat was al weer even geleden!
Alhoewel ik het scrappen met foto's het leukste vind, kriebelt het soms toch om weer eens een leuke stempel in te kleuren!
Zoals dit mooie afdrukje van Saturated Canary, ze is ingekleurd met de copics.

Als basis heb ik gebruik gemaakt van het kraft papier van Noor! echt super fijn kraftpapier met een hele fijne dikte. Ook de vlinder heb ik uitgestanst met het kraft papier en daarna bewerkt met chalk & copics..
De tickets zijn van Whimsy!

Voor de rest heb ik wat bloemen en roosjes gebruikt, wat kant en parels!

Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden?
Liefs!

----------------------------------------------

Hello blogfollowers!

This time I have a card to show you.
Altough I love to scrap with photos, sometimes I just want to color some stamps!
I love this girl from Saturated Canary.. I colored her with the copics.

The design papers are from Bo Bunny.
The butterfly is from Joy!Crafts I cut it out with some kraft cardstock & colored it with chalk and copics.
The tickets are from Whimsy.
I also used some flowers, roses & pearls.

Hugs!





23 opmerkingen:

  1. Wonderful card. I love all the details and the beautiful colours! Hugs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning Card, wonderfully coloured image, love the design and colours fab card, Big hugs Jo xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi marley
    wat heb je een geweldig mooie kleuren gebruikt voor deze supergave kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Marley! Super ingekleurd!

    Groetjes, Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marley,

    Geweldige kaart , mooie kleuren samen !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig mooi kaartje, met hele mooie kleuren,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooi kaartje weer in prachtige kleuren. Proficiat met je plekje in het team van Noor Design. Groetjes en een poot voor Mr. Wilson, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie vrolijke kaart en je hebt geweldig gekleurd!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan, toch weer kaarten aan het maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaart! En weer geweldig gekleurd!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a beautiful card!!! Hugs! Leah Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je DT plekje bij Noor, en je kaartje had ik al voorbij zien komen en is prachtig.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Welkom bij ons clubje Marley! Je moet ook ECHT af en toe een kaartje maken hoor, je bent er echt een kei in!!!!

    Liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Marley.
    Leuk dat je in ons clubje bent gekomen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Welcome back Marley! Alhoewel ik je Layouts fantastisch vind, zie ik je kaartjes ook erg graag !!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige kaart ! Ik kan me voorstellen dat je gevraagd ben voor het designteam... Super gemaakt ! Mooie kleuren combinatie.
    Groetjes,
    Esmeralda.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik mis je kaartjes met je mooie kleurwerk jij was altijd één van mijn inspiratie bronnen je bent het nog niet verleerd deze is weer geweldig mooi!!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo nieuwe collega! Leuk dat je erbij bent gekomen, Jolanda heeft een goeie uitgezocht!!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is eens heel wat anders dan de LO's die je meestal maakt zeg. Heel mooie kleuren heb je gebruikt. En gefeliciteerd met je deelname inhet team van Noor! Design. Leuk hoor!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow!!
    Your card is absolutely stunning!
    Wonderful details and your coloring is amazing!

    Hugs
    Paola

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a gorgeous card Marley! Thanks for joining in the A2Z Scraplets Blog Hop xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley