donderdag 27 december 2012

Romantische Klok


Hoi allemaal,

Tis een tijdje stil geweest op mn blog.. maar ik heb niet stil gezeten hoor.
Vandaag wil ik jullie deze klok laten zien die ik heb gepimpt.
De klok is van MDF en is van Let's Get Bizzee.. een nieuwe groothandel hier in Nederland, die met geweldige MDF producten op de markt gaat komen, waaronder deze klok!

Ik heb deze gepimpt met Prima Marketing papier.
Alles gedistresst en bewerkt met stickels.
Sommige randjes gescheurd en daaronder wat kant laten glippen.
Echte radartjes passen natuurlijk perfect hierbij!
Voor de rest afgewerkt met bloemen, roosjes, gehaakte bloemen gemaakt door mams =)

De grote vlinder is van Marianne design.
De wijzerplaat in het midden is ook van MD.
Er wordt een originele wijzerplaat bijgeleverd, maar deze heb ik vervangen door de MD stans om het een meer 'vintage' look te geven.




Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Voor de liefhebbers ook nog een filmpje;


Liefsssss


10 opmerkingen:

  1. Geweldig deze prachtige klok !!!!!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend project Marley! En leuk dat 'ie ook echt gewoon werkt! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow schitterend wat een super mooie klok!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous, gorgeous clock Marley.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een knaller zeg! Deze klok zou ik wel ontzettend graag in mijn living hebben hangen anders :)
    Heb je weer fantastisch mooi uitgewerkt!!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooh Marley wat prachtig toch...wauw ! Liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw prachtig Marley!
    Z'n klok wil ik ook wel haha!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley