zondag 6 januari 2013

Dienbladje


Ook wij blijven niet achter.. want haken is weer helemaal in! hihi..
Nouja ik zeg er WIJ bij omdat ik niet kan haken.. het geduld er ook niet voor heb.
Dus mams heeft deze potjes gehaakt in de kleuren wit, roze en lichtgeel.
Ik heb het dienblad gevult met diverse decoratie materiaal. Takjes, bloemen, dennenappels, rozen.

Het dienblad met roze kant afgewerkt en wit in het midden.
De potjes heb ik versierd met lint, touw, charms en een grote vlinder.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Liefs,
Marley

7 opmerkingen:

  1. Ziet er super gaaf en gezellig uit
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marley
    echt een setje om ergens knus neer te zetten,supergaaf
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik heb ook zo;n schattig bakje staan!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er prachtig en gezellig uit.
    De beste wensen voor 2013.
    Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn ze niet geweldig, ik heb net voor mijn schoonzusje zo'n bakje gemaakt en heb er natuurlijk zelf ook al een paar staan.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er mooi uit ,handig zo een moeder he hihi. Ik kan ook niet haken hoor. Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi!!

    Was ik maar zo creatief!! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley