zondag 17 februari 2013

Printerstray/Shadowbox



Hoi Allemaal,

De afgelopen dagen ben ik veel bezig geweest met deze printerstray/shadowbox.
Ik heb deze letterbak bij de action gekocht.. en heb deze bekleed met de Romance Novel collectie van Prima Marketing.
De letterbakjes zijn gevuld met allerlei soorten embelishments.. dus ik zou zeggen kijk maar naar de foto's!
Dank voor het langskomen.
Groetjes Marley

---------------------------------

Hi everybody,
The last few days I worked on this printertray/shadowbox.
I used the romance novel collection to decorate it.
The boxes are filled with all kinds of embelishments.. so just watch the photo's!
Hugs!
Marley







9 opmerkingen:

  1. Super gaaf! Ik denk dat ik ook even langs de Action rij. Leuke embellies ook! Je kan blijven kijken.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooow dit is gaaf Marley!!
    En wat kun je veel kwijt in zo'n letterbak hè

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeeeeel leuk!!!!! Mooi gemaakt, je blijft er naar kijken. Ik heb deze week deze letterbak bij de Action ook niet kunnen weerstaan. Maar bij mij is hij nog in originele staat. Ze verkochten er helaas geen tijd bij. Maar t is de bedoeling dat ik m ook nog eens ga oppimpen.
    Die van jou is in ieder geval super.
    groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi is-ie geworden! Ik ben ook bezig met een letterbak, maar dan in een huisjesvorm. Het was de bedoeling da ik hem zo pimpen met scraptechnieken maar inmiddels ben ik aan het borduren geslagen, haha. Bij de Action heb ik ook nog een harten letterbak gekocht, daar wil ik ook nog wat mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel mooi geworden Marly! En waar heb je toch zo'n schattige kleine bellenwekker gevonden? Super gave printerstray!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww, wat is dit onwijs mooi Marley, prachtig allemaal !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heej Marley!
    Ik kwam per toeval op je blog terecht toen ik een voorbeeldje zocht van een magnolia stempeltje...en ik dacht gelijk al 'leuk!', aangezien ik echt weinig meiden in blog/scrap/kaartenmaak land tegenkom die ook nog wat jonger zijn ;-)....en tot mijn grote verbazing ben je dus én nog actief (de post waar ik terecht kwam was van 3 jaar terug :p)....maar je hebt ook een bulletje! Ik herkende het pupje op de foto gelijk en mister Wilson is geweldig :D! Ons bulletje heeft Jayden en is nog niet eens een jaar oud....maar wel een super clown ;-)....helemaal leuk en wat maak je mooie dingen!
    Keep up the good work :D!
    Liefs,
    Cin

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley