donderdag 4 april 2013

Lets Get Bizzee




Hoi allemaal,

Dit project heb ik gemaakt voor een scrapvriendin =)
Het zijn 3 MDF platen van Lets Get Bizzee die samen een mooi drieluik vormen.
Ik heb de sunrise sunset collectie gebruikt van Prima Marketing.
Veel vogeltjes, kant, bloemen en charms =)
Op de eerste pagina heb ik een pocket gemaakt met daarin tags. Op de tags staan foto's van de dieren van mn scrapvriendinnetje Jaizella =)

Hoop dat jullie het leuk vinden.
Liefs,

------------------------------------------------------


Hello everbody,

This project I created for a sweet friend.
Those are 3 mdf plates from Lets Get Bizzee..
I decorated it with the Prima Marketing papers; Sunrise sunset.
Lots of resin bird pieces, flowers, lace and charms.
On the first page I created some tags with the animals of my sweet friend Jaizella!
Hope you like it,
Hugs!







12 opmerkingen:

  1. hi marley, ik ben helemaal weg van jouw stijl zo mooi van kleur en materialen. Echt een genot om naar te kijken.
    Waar koop jij je bloemen, lint, knoopjes, etc.
    kun je me een mailtje sturen
    mandyhoekveen@hetnet.nl
    Je had ook zulke mooie spulletjes naar je vriendin gestuurd die heeft er een filmpje van gemaakt en op facebook gezet,mypassionforpaper.(leonie)
    prachtige kaart en een doosje en boekje beplakt wauw ik was er helemaal weg van zo gaaf. heb je wel een workshops gehad of zoiets of allemaal naar eigen inzicht??? ben benieuwd hoor je gauw doeidoei mandy
    http://mandyscrteaties.blogspot.com
    je letsgetbizzee project vindt ik helemaal hot!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mijn kleurtjes en stijl(als ik die al heb) heel mooi drieluikje naar mijn smaak

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Title:
    The Best High Returns on Best Investment
    Content:
    Welcome to Make Money Online with best investment in Hedge fund day trading with high returns on Daily Interest the world best revenue sharing program in which High withdraw is only $5 which is on daily basis.
    For More Details click the link below:
    Yield Investment Program, Best Hyip, Best Investment, Hyip Monitor, Forex Fund, Daily Profit, Monthly Interest, Monthly Profit, Earn Money Online, Money Maker Group, Dream Team Money and like this much more and you can withdraw the amount throw referral commission, eCurrency Invest, LibertyReserve, Alert Pay and SolidTrustPay as well. Get 200% profit within 150 days and the minimum
    Web Link:
    http://www.whatacash.com

    Display Name: whatacash

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello would you mind letting me κnow whiсh webhost you're using? I've loаded your
    blog in 3 ԁifferеnt browsers and I must
    say this blog loaԁs a lot quickeг thеn
    most. Can you ѕuggеst a gοod wеb hostіng рrονider at
    а hοnеѕt price? Τhanks, I apрrеciаte іt!


    Μу ωebрage :: Chemietoilette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marley,
    Mooie dingen maak je hoor. Volgens mij heb ik afgelopen dinsdag een kaartje van jou gehad via je neef Henry, die mijn collega is :)
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bijzonder mooi,zal je vriendin heel blij mee zijn denk ik,ik word al blij als ik er naar kijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw echt super mooi! Ook heerlijk zomers zo met al die kleurtjes! TOP!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley