zaterdag 4 mei 2013

Bloghop Let's Get Bizzee!



Welkom bij de eerste blog hop van Let's Get Bizzee!

Ook ik mag meedoen aan deze eerste blog hop van Let's Get Bizzee en heb iets moois gemaakt met hun producten.
Deze keer heb ik het memobord met schoolbordfolie gepimpt.

Ik heb het mooie Maja design papier gebruikt. Een vogelkooitje met vogel van Tim Holtz, doily's, heel veel bloemen, veren, vlinders, cameo's, parels en nog veel meer =) Op het schoolbordfolie heb ik Hugs xx geschreven




Dit is het bord onbewerkt en als je op het plaatje klikt, kom je meteen bij het product.



Hoe werkt het?
Hop gedurende het weekend van 4 en 5 mei lekker langs alle blogs van het Let's Get Bizzee design team en laat overal een berichtje achter.
Als je dat gedaan hebt ga je terug naar het blog van Let's get Bizzee en laat je hier een berichtje achter dat je mee gedaan hebt. Ook vinden wij het altijd leuk om te horen wat je er van vond.
Onder alle blog hoppers verloten wij onderstaande mooie prijs.



Je kan de producten van Let's get Bizzee vinden bij:
Hobbyvision

Ook hebben wij een facebookgroep waar je je creaties met Let's Get Bizzee producten kan showen. Elke maand verloten wij een prijsje onder de inzenders.
Klik maar op onderstaand logo om naar de facebookgroep te gaan.




Winkeliers die geintereseert zijn om Let's Get Bizzee producten op te nemen in hun assortiment verwijzen we graag naar hun website:




Dit zijn alle deelnemers:

Let's Get Bizzee

Madeliefjuh

Jenine

Ineke

Joyce

Marley Je bevind je nu hier

Corina

Christa

Monique

Jolanda

Ellen

Let’s Get Bizzee


Veel plezier met deze blog hop!
Het team van Let's get Bizzee.

56 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Wat leuk en bloghoppen van Let's get bizzee. Ik vind de producten een aanvulling op wat er al was. Er komen leuke dingen uit en de inspiratie van het DT helpt om al direct ideeën te krijgen wat we er mee kunnen maken.
    Bedankt allemaal.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er weer super gaaf uit. Zo mooi gepimpt. Leuk dat er meteen schoolbordfolie bijzit.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er gelikt uit! Zo mooi met de bloemen en vlinders....mooie gelegenheid om even voordat je naar je werk gaat een heel lief berichtje voor je wederhelft achter te laten!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi gepimpt memobord!
    Leuk ook dat er een schoolbord bij in zit!
    Groetjes van Josée

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je voor de inspiratie heb dit bord ook nog liggen gauw wat mee doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi met al de bloemen. Heel handig. Groetjes Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gaaf gaaf gaaf zeg, ik ben even langs gehopt via de bloghop en wat ziet het er allemaal mooi uit joh

    BeantwoordenVerwijderen
  8. kom langs hoppen en vindt je memobord helemaal geweldig Marley!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gaaf hoor!!! mooie kleuren en gezellig met die bloemen... super!
    ik hop snel verder
    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi ! Dit wil ik ook wel maken. Super creatie.
    En ja hoor, ik hop nog even verder.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk om een beeld te krijgen van wat je met een stukje hout kan. Weer iets wat ik kan toevoegen aan mijn verlanglijstje ;). Op naar het volgende blog.

    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow gaaf zeg. Ik wist helemaal niet dat jij ook in het team zat. Prachtig gewoon en die gehaakte bloemen zijn schitterend!!

    Fijn weekend lieve gr Anja ik hop even weer verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi zeg, ik wist niet dat je met die mdf figuren zulke mooie dingen kon maken, bedankt voor de inspiratie,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als ik deze koop. Dan weet ik al waar ik dit moet neer hangen.

    liefs anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hoor dat hoppen en het memo bord vindt ik echt toppie
    Nu weer even verder hoppen
    een fijn weekend
    Gr Cinderella(Cindy)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Marley wat n prachtig memobord heb je ervan gemaakt. Heerlijk frisse kleuren. Echt leuk zo'n bloghop.
    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk zo'n memobord. Daar schrijf met plezier je boodschappen op.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gaaf zeg, wat een leuk memobord! ik doe ook gezellig mee met de bloghop!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat leuk om te zien wat je er van kunt maken, bedankt voor het idee= top!!liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig memobord. Schitterend versierd! Ik ga lekker verder hoppen.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tjonge, dat wordt weer flink inslaan, wat een leuke dingen allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi, Erg leuk gedaan, en dat schoolbordfolie is ook leuk en erg inspirerend!
    Groetjes,
    sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk idee om het memobord op deze manier te pimpen als een soort lei.
    Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig Marley wat een mooi memobord zeg.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een gaaff memobord is dat geworden zeg. schitterend
    wens jullie een fijne bloghop weekend

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een gaaf memobord, ben ook meteen je volger geworden zie zoveel leuks superrr groetjesss Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gaaf memobord!! Wie wil daar nu niet op schrijven!!?? Mooi papier & leuke details!! Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ook al zo'n leuk ding. Gave produkten en supermooie uitwerking.
    Bedankt.
    Groeten,
    CArla

    BeantwoordenVerwijderen
  29. jee,wat een leuk idee,en zo mooi met die verschillende bloemen, mooi papier,vlinders,en het zakje waar de krijtjes in zitten,zelf zou ik schoolbordverf gebruiken,want folie werkt bij mij niet,net of het vet is.mooi blog,ben meteen volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke blog Marley, kom zeker nog es terug.
    Je hebt er een prachtig bord van gemaakt!
    Groetjes Margreer

    BeantwoordenVerwijderen
  31. GEweldig dit memo bord. Zou bij mij niet misstaan;-) Heel mooi gemaakt. En we hoppen verder. Gr. anja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. En hier een mooi Memo bord... jee, wat heeft let's get bizzee veel verschillende items zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een super memobord. Echt leuk om al die opgepimpte projectjes te zien.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Marley,

    Dat ziet er super leuk uit zeg en nog handig ook.
    Ik ga snel weer verder ben benieuwd wat de ander gemaakt hebben.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. erg leuk, vind alle projectjes erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Marley, Altijd weer leuk om op jouw blog te kijken. Ik vind je memobord echt heel erg gaaf. Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super mooi memobord!
    Prachtig gedaan.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtig memobord heb je gescrapt.
    Ik heb ook naar je andere creaties gekeken en vind je stijl en de kleuren die je gebruikt erg mooi. :) Ben ook gelijk volger van je geworden.

    Groetjes Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuk memobord! Zou prima in mijn keuken passen en misschien zou ik dan niets meer vergeten...Als ik niet zou vergeten het op te schrijven, hihi!!
    Groet, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hij is echt heel leuk, vind vooral dat gehaakte erop ook super.
    Liefs en groetjes Elna.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. leuk gemaakt. ik heb er ook nog een liggen. ff freubelen vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooi en vrolijk memo bord.Ik krijg nu wel heel veel ideetjes om ook aan iets moois te beginnen.
    Super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Schitterend om te zien wat jij hebt gemaakt met dit prachtige product van Lets get Bizzee! Zo mooi gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  44. 0 megapixels, created-in flash, motion picture captured.
    If, you are from one of those who think the higher megapixel camera is best then you are surely mistaken.
    There are more important things to consider when deciding
    if you will pay more for a camera.

    My web blog ... Suggested Looking at

    BeantwoordenVerwijderen
  45. And Ouya, which is about the size of a Rubik's cube. Don't leave the landscape designing and
    terrain optimization to the last moment. We carry R4 SDHC, DSTT, R4i
    SDHC, Acekard 2i, EZFlash Vi, M3i Zero, and now the i -
    Edge.

    Take a look at my homepage: visit the next web site

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Schitterend Marley. Ik heb van de week een verjaardag en dit wordt mijn kado voor de jarige job.
    Groetjes,
    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wow, een prachtig memobord heb je gemaakt! Schitterend. En wat een leuk idee die blog hop. Ben benieuwd naar de volgende. Dus ga gauw verder naar de volgende, maar kom zeker weer terug bij jouw blog.

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  48. "I don't want my kids dropping F-bombs and thinking it is OK to steal things and evade the police. The coming year will bring even more change as new codecs and formats vie for the attention of mobile device users. Your hands are basically tied a lot moreso with these lesser programs than others.

    Here is my web page: Julie Skyhigh

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley