Pagina's

dinsdag 30 juli 2013

Layout Wilson

Hoi allemaal 

Weer een layout van Mister Wilson op het prachtige papier van Kaisercraft. Deze kan je weer vinden bij Merly Impressions.
Ook bij deze layout heb ik weer papier gebruikt van de collectie on this day
Achter de foto heb ik de stempel van Noor! gebruikt.. ook een mooie bloem van kant, gewoon kant, gehaakte bloemetjes, swirls en vlinders. De randen van het papier heb ik met Kaisercraft stempels bewerkt.
Om het nog meer aan te kleden heb ik ook de collectables gebruikt, deze kan je hier vinden. Zeker een aanrader want het zijn erg leuke die-cuts die net dat beetje extra aan je layout geven!





3 opmerkingen:

  1. Prachtige lay-out !!!
    Mooie dingen maak jij !!!

    Groet, Frida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw marley wat geniet ik toch altijd van je creaties!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi Marley!
    En wat een geweldige details.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley