Pagina's

zondag 29 september 2013

Shabby Lantaarn / Shabby Lantern




Hoi allemaal, 

Ik heb een lantaarn van de action gekocht en deze opgepimpt in een beetje een shabby stijl =) 
Het papier wat ik heb gebruikt is van Prima Marketing; Delight. 
Boven en onder heb ik de lantaarn met kant versierd. 

Hey everybody,

I bought this lantern at a local store and altered it in a shabby chic style.
I used the Prima Marketing Delight papers. 
On the top and bottom I wrapped lace all around the Lantern


Aan de hendel heb ik verschillende lintjes en kantjes gedraaid.
Een leuk vlindertje erboven op.
Boven op de lantaarn heb ik verschillende bloemen gebruikt.
Ook nog een flesje met pareltjes erin.

On the handle I waved some laces and ribbons and put a butterfly on top.
I also used lots of flowers and a bottle with some pearls in it. 


Onder heb ik een houten hartje geplakt en daarover heen snow tex.
Aan de zijkanten nog wat rozette kant.

I put a wooden heart and some rozette trims on the bottom. 


Close up van de bloemen en andere embellishments. 
Close up of the lovely flowers and embellishments. 

Voor de liefhebbers ook nog een filmpje van de lantaarn. 
Also a video of the lantern. 



4 opmerkingen:

  1. Zo gaaf, wat een leuk idee. En je filmpje super goed gedaan! Have create day!! Dank je dat je het wilde delen.
    Groetjes, Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marley, geweldig mooi zeg, dit windlicht! Hartstikke leuk om iemand cadeau te doen! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reminds me of Laterne fest in Germany. Such fun!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley