Pagina's

maandag 13 oktober 2014

Epiphany




 
Deze layout is met het prachtige nieuwe papier van Prima Marketing gemaakt!
Als basis heb ik het vel Epiphany Double-Sided Cardstock Divine Exposure met daarop het vel Striking Appearance gebruikt.
Daarboven op heb ik verschillende papiertjes uit het Prima Marketing Epiphany Paper Pad 6"X6" blokje gebruikt..
 
Toen ik de velletjes lagen hoe ik ze wilde hebben, heb ik het even afgetekend en daarna aan de slag gegaan met een mask van dutch doobadoo en de geweldige Gelatos Stick Neutral set.
Super om in combinatie met maskers te gebruiken.
De rondjes heb ik eerst ingekleurd met de gele en roze stick, daarna met de bruine stick uit de set wat schaduw aangebracht.

Ook op het papier zelf kan je wat kleur aanbrengen.. gewoon met de stick kleuren en dan wat uitwrijven met je vingers en het lijkt net alsof het in het papier zit...
En zien jullie ook de stempel bij het klokje en bij de doily? Met de gelato's kan je ook heel goed stempelen! Deze stempel zit bij de set!
 
Het super leuke sleuteltje rechts (bij de groene bloem) is eigenlijk gewoon hout, die heb ik bewerkt met de gele en bruine gelato stick, erg geschikt dus om ook dingen een andere kleur te geven.
 
Het sleuteltje en klokje komen uit de Epiphany Laser Cut Wood Icons In a Box, ook het ornamentje rechts onder met het strikje komen uit die box.
Op de bloemetjes ook nog wat pareltjes geplakt ook uit de serie Epiphany Gem Dots

Voor de rest heel veel bloemen, een lampje van Prima, een ritssluiting ook van Prima en veel bling natuurlijk =)
Het sleuteltje ingekleurd met Gelato's
 

De rondjes gemaakt met een Mask en de Gelato's.
Ook naast het klokje en de doily gestempeld met de gelato's!
De stempel zit in de set erbij.
 





 Gebruikte materialen van Creabest:
Epiphany Double-Sided Cardstock Divine Exposure
-  Epiphany Striking Appearance
Prima Marketing Epiphany Paper Pad 6x6
-  Gelatos Stick Neutral

-  
Epiphany Laser Cut Wood Icons In a Box
-  Epiphany Gem Dots


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley