Pagina's

dinsdag 9 februari 2010

Tiger



Hoi allemaal,

Deze kaart heb ik gisteravond gemaakt.
Hij is voor mijn tante die vandaag jarig is en ontzettend veel van tijgers houdt!
Ik wou hem eigenlijk in eerste instantie niet op mijn blog plaatsen, maar toen hij af was vond ik hem eigenlijk toch best chique geworden, dus plaats ik hem toch wel!
Ik ben dan ook heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden, ik heb de foto een beetje van de zijkant genomen, zodat jullie de diepte erin kunnen zien.

De tijger afbeelding is gewoon een kleurplaat verkleint (jaja best handig)ingekleurd met de copic markers. Het papier is van Making memories, onderaan geponst met de Martha Steward pons, wat bloemtjes met charms en plakparels erin.. Laat gerust je eerlijke mening horen!

Liefs, Marley

Hi lady's

Yesterday I made this card for my aunt her birthday, she just love tigers!
First I thought I shouldnt place this card on my blog, but I think the result isn't so bad, so I place it anyway! I'm so curious what you think of it!

The tiger is a colouring page on the internet wich I resized, I coloured it with the copic markers. The papers are from Making Memories, punched the border with my Martha Steward punch, some flowers, charms and pearls.. Please feel free to leave a comment!

Big hugs Marley

39 opmerkingen:

  1. heey marley
    wat een schitterende kaart
    echt heel erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel stijlvol gedaan, prachtig papier heb je gebruikt, ik denk dat je tante hem heel mooi zal vinden.

    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!! Hij is zeker wel sjiek geworden zeg!!
    Errug mooi!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoihoi
    Ik vind je kaart zoooooooo mooiiiiiii, en zo schitterend ingekleurd
    een pareltje!!!
    anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeetje wat een schitterende kaart laat mijn dochter hem maar niet zien die is een tijger fanaat en wat een goed idee om kleurplaten te verkleinen en te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi!

    super zeg!! ik vind hem net echt!!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou niet weten waarom je deze kaart niet op je blog zou zetten. Hij is prachtig. Zo mooi ingekleurd en het papier zo stijlvol. Echt geweldig.
    Enne die kleurenplaten zijn heel erg makkelijk.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi!

    Not BAD??? This is absolutely beautiful!!!

    Gro :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig je nieuwe kaart heel mooi ingekleurd heb het idee dat de tijger zo van de kaart springt zo echt.
    Groetjes Kitty xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. whaa die tijger lijkt zo van de kaart te springen, prachtig en super stijlvol

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend!! Goed plan van die kleurplaten

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw wat een prahtig kaartje en zo mooi ingekleurd handig hé die kleurplaten sites heb ik ook al vele afbeeldingen vandaan. scheelt toch weer in de knip.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterende kaart!
    Zal je tante wel heel mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart! Leuke stempelafdruk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem geweldig!! Hij straalt rust en eenvoud uit en dat is heel chic in combinatie met het mooie papier.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Marley,
    wat een schitterende kaart heb je gemaakt
    en wat een prachtige stempel heb je gebruikt
    daar zal je tante wel blij mee zijn, ik vind hem in ieder geval superchique
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een chique en prachtige kaart.
    mooie tijger en mooi ingekleurd wel een leuk idee zo.

    groetjes marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooie kaart zeg
    het lijkt net of de tyger leeft zo mooi is hij gekleurt.

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  19. het is een prachtig kaartje geworden erg mooi die tijger. Ook je andere kaartjes zijn erg mooi.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik dacht eerst eerlijk: wat heb je nou gemaakt... Maar toen ik nog eens keek dacht ik, eigenlijk is ie prachtig! Heel mooi ingekleurd zeg!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A beautiful card Marley, thanks so much for your visit. hugs Sharon xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik vind hem fantastisch die tijger en je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtig kaartje Marley, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Good evening Marley, the tiger is my favourite animal too, and i am just adoring this card! have a lovely evening, hugs Linda x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ohhh wowww Marley,wat een schitterende kaart,wat heb je dat mooi in gekleurd.
    Prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Marley, mooi hoor! het is net een schilderijtje aan de muur!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi

    Prachtige kaart,Heel mooiiiiiiiiiii

    Vaak zijn dat de leukste kaarten als je zelf twijfelt.
    Bedank dat je ook kom kijken op mijn blog.
    Fijne dag yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous card wonderful tiger image and beautiful colours.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw gewoon een heel mooie kaart - wat een pracht resultaat met die copic markes !
    Doe zo verder meisje !
    Groetjes uit België
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  30. je kleurt erg gaaf met de copics!
    enne erg leuk dat je volger van mn blog bent geworden!
    groeten miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Marley,

    Dat is wel heel toevallig! Ik zocht op google naar het inkleuren met distress inkt en zo kwam ik op jou blog. Ik vond dit zo'n duidelijk uitleg dat ik jou ga volgen, en ik vind je creaties uiteraard ook heel mooi. Ik meld me aan op mijn blog en zie dat ik een 14e volger heb..... Marley! (en je had al eens gereageerd op een kaart van mij)
    Bedankt!!

    Liefs
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Marley

    Wat een mooi kaartje!
    Die kleuren en tijger zijn erg leuk!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie kaart Marley...ik plaats ook niet alles op mijn blog maar deze is echt heel mooi!!
    Mijn dochter houd ook erg van tijgers....leuk he?

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heeeeeel gaaf kaartje meis! vind het plaatje echt prachtig ingekleurd!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hi Marley, I think your card is beautiful, the stripes in the paper match your image beautifully and your tiger is perfectly coloured :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. nou Marley toen ik hem zag dacht ik hij zou zo van het papier af kunnen lopen zo echt lijkt ie dus een prachtige tijger ik vind hem SUPER !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Marley,
    Nou ik vindt je kaart super geworden. Je hebt hem heel stijlvol gemaakt en de tijger springt er uit.
    Heb even op je blogje geneusd en ik heb hele leuke dingen gezien. Leuk overigens dat je bij DT bij Karens Doodles zit. Knap!!!
    Groetjes en hartstikke bedankt voor je leive berichtje
    Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley