zondag 30 mei 2010

Candy!



Hoi allemaal,

Omdat ik vandaag de 450 volgers bereikt heb wil ik voor jullie weer een candy weggeven!! Nou wat zit er in??
- Er zitten hier maar liefst 15 (UM) tekststempels in van Sweet Pea Stamps Kijk voor de teksten even hieronder
- Hart stickers
- KISS stickers
- Bloemetjes
- Roosjes
- Blaadjes
- Gespjes voor om je lint!

Wat moet je er voor doen??
- Plaats deze candy op je blog (sidebar is goed) met een link terug naar mijn blog
- Zet je naam bij MR Linky neer en laat eventueel een berichtje achter
- Volger worden is niet nodig voor het winnen van deze candy, maar wel erg leuk!!

Ik maak de winnaar bekend op 30 Juni!

Liefs Marley

----------------------------------------------------------------

Hi ladies,

I've got 450 followers and that means its candy time!!

Whats in the candy???
- 15!! UM rubber sentiment stamps from Sweet Pea Stamps
- Heart Stickers
- Kiss Stickers
- Flowers
- Roses
- Leaves
- Ribbon sliders

What do you have to do??
- Place my candy on your blog (sidebar is fine) with a link back to my blog
- Enter your name at Mr.Linky and maybe a comment.
- Become a follower; not necesarry in the draw but it would be nice!!

I will draw the winner on the 30th of June

Big hugs xxxx Marley

Dit zijn de tekststempels/These are the sentiment stamps (UM)



81 opmerkingen:

  1. Hee Marley,

    Wat geweldig al 450 volgers!
    Op naar de 500 !

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke Candy Marley!
    Ik waag zeker een gokje
    groetjes en een fijne zondag
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Marley, Gefeliciteerd met je 450 volgers! Is toch een stukje waardering voor je werk en je blog! Wat leuk dat je dat met een candy wil vieren, doe ook mee hoor! Zet hem gelijk op mijn blog! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Marley,

    Wat een ontzettend leuke candy, ik ben gek op tekststempels!! Super! Wauw, en wat heb je al ontzettend veel volgers, zeg, super!! Gefeliciteerd en leuk dat je dit weggeeft!
    Fijne zondag!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW wat goed zeg... zoveel volgers helemaal geweldig! niet gek ook met zo`n mooie blog ;)
    Ik doe heel graag een poging voor de candy, de teskt stempels zijn echt te gek.

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. congratulations!!These are lovely stamps!Thank you for the great chance!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat S U P E R candy!! ik wil heel graag een kansje wagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie dat je inmiddels al 451 volgers hebt, super zeg! En ik wil heel graag meedoen met je candy (ik heb nr. 13 ahum) want er zitten een paar hele mooie tekststempeltjes bij! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke candy Marley :)Ik doe graag mee!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Marley,

    Gefeliciteerd met je 450 volgers en wat een leuke candy ik wil ook graag een gokje wagen.

    Groetjes Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marley,
    wat een gave Candy echt geweldig!!
    verder wens ik je nog veel meer volgers, vind jou werk echt prachtig en houd je stiekem goed in het oog zodat ik zeker niets mis.
    Alvast van harte met je 450 volgers en ding graag mee voor de super candy!
    XXX Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jee Marley, jij blijft uitdelen. Gaaf zeg!

    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou meid, gaat goed met je blog........maar is ook altijd leuk om naar te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. congratulations for the 450 followers!!These are great stamps!Thank you for the chance to win them!

    I wish you many more 450 followers and many more wonderful creations with us to enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met zoveel volgers! En ik ga weer een gokje wagen met je candy, super!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie candy Marley, daar doe ik graag aan mee. Gefeliciteerd met zoveel volgers, leuk joh.
    gr Linda dekker

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Marley, van harte gefeliciteerd met zoveel volgers en wat leuk dat je daar een candy voor doet.Ik doe heel graag mee want ik heb nog niet zo veel scrapspullen en zeker al geen tekststempels.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd en wauw wat een gave candy,zet hem op mijn sidebar.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met zoveel volgers Marley! Super leuk!
    En wat een geweldige candy!!
    Je kaarten zijn echt weer prachtig!

    Groetjes,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met 450+ Volgers echt geweldig, en wat een mooie Candy, ik plaats hem op mijn Sidebar.

    gr,Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marley,
    super lief dat je een candy doet voor ons ;)
    Ik wil graag mijn kansje wagen!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Marley
    Congrats with the 450+ followers! Thanks for the chance to win these lovely goodies. I have put a link in my Candy Lane and have been a follower for some time.
    Have a great week!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jeetje wat een volgers, te gek toch!!!
    Super candy daar doe ik graag aan mee.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi,

    Gefeliciteerd meid wat veel volgers echt super hoor.
    Lief dat je zo'n gave candy weggeeeft zeg, ik doe mee.

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Al eerste natuurlijk van harte met jou 450 volgers, en wat een leuke candy, en op naar de 500!

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. *WOOHOO*... congrats hunny.. 450 followers is really a LOT! :)
    {hugs} Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. gefeliciteerd hoor 450 volgers en ik wil wel heeeeel graag een kans maken op je candy hoor wand tekst stempel heb ik bijna niet en de rest is ook geweldig. succes er mee

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  28. gefeliciteerd met het behalen van zoveel volgers, ik volg je al een tijdje maar niet officieel, dat ga ik nu wel doen meis, ik ga je prachtige candy even plaatsen op mijn blog, dank je voor de kans om dit te winnen, liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd hoor zo ver ben ik nog lang niet.
    Ik doe mee met je candy,altijd leuk de kans om iets te winnen.

    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hey Marley,
    van harte gefeliciteerd met je 450 volgers,ik doe graag mee om kans te maken voor deze leuke candy!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hoi marley,
    ik heb mn naam erbij gezet hoor!!
    en nu maar weer afwachten he??
    vind dit steeds zoooo spannend, op n leuke manier uiteraard!
    zou mn eerste candy worden dan.
    lieve groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. gefeliciteerd Marley wat een grote lijst met volgers:) je maakt ook mooie craties.


    Wat een leuke Candy!
    Ik waag natuurlijk ook een gokje
    groetjes nonna
    http://nonnashobbystime.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  33. интересна игра и много красиво кенди
    http://kvshishkova.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heeej meid!!

    Wat geweldig zeg! 450 volgers!!
    En wat een prachtige candy!
    Hij staat in mn sidebar hoor, want hier wil ik heel graag een kansje wagen.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Marley! Thanks for nice candy! I love the stamps a lot!!! I hope I can take part in this candy? I linked it on sidebar. Hugs. Larisa.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hi marley ,gave candy en gefeliciteerd met zoveel volgers xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. natuurlijk wil ik meedingen naar deze candy, bedankt hoor voor de kans, ik ga eens even kijken of ik alles kan regelen met links in sidebars enz. groeten marion

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ga ook een gokje bij je wagen hoor

    gr. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd met zo veeeeeel volgers . En dank voor de mooie candy waar we een gok op kunnen wagen. Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Congratulations for your followers!

    Thanks for the chance!

    Ardilla

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Marley,

    Van harte met de 450 volgers! En erg leuke candy...

    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd met je 450 volgers. Op naar de 500.
    Je hebt een prachtige candy.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  43. классная конфетка!!! :) моя ссылочка
    http://www.artsyndychok.ru/?p=577

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Вкусняшка моя ссылочка на боковой панельке
    http://milena60.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo Marley,
    Wat een ontzettend gave blog candy! Die stempels van jou lkijken mij helemaal super!
    Ben een paar weken geleden al volger geworden en ik moet zeggen dat bevalt goed! Al die prachtige kaarten van jou inspireren enorm!
    Groetjes jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hello
    What a beautiful Candy.
    Since I'll be happy with it
    Lg Steffi

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Marley,

    Gefeliciteerd met je inmiddels al weer 47o volgers!
    Bedankt voor het aanbieden van deze gave candy en een kansje omhet te winnen...
    Ik heb een link op mijn blog :Stempelientje gezet.
    Groetjes van Stempelientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een leuke Candy Marley!
    Ik waag zeker een gokje en ben volger van je blog geworden
    hij staat op mijn blog te pronken
    groetjes en een fijne weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat leuk een candy
    Volger ben ik al lang hoor.
    Heb wel alles op mijn blog gezet.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Proficiat met je al volgers inmiddels al 473!!!!
    Ik doe graag mee met je candy.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  51. wat goed he meis al zoveel volgers nou terecht hoor je maakt super mooie dingen doe graag mee met je candy en als je zin heb ik heb er ook een staan groetjes xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hi Marley!
    Congrats with the 450+ followers!
    Thanks for the chance to win this lovely candy! :)
    Ghanima

    BeantwoordenVerwijderen
  53. YEPA VERY BEAUTIFUL CANDY THANKS A LOT !!

    KISS

    http://scrapadwige.canalblog.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  54. He meid,
    Gefeliciteerd,Had je al een paar dagen op mijn blog staan,maar helemaal vergeten om mezelf ook nog bij jou door te geven,hihi.Nou op naar de candy.Lieve gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi gefeliciteerd met al je volgers. Wij willen graag een gokje wagen.
    Groetjes Larissa & Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hoi Marley,
    Je hebt altijd leuke kaarten, ik kom graag bij je langs, ik vind het geweldig zoveel volgers, meer als mij ik heb er nog maar 4, maar dat word misschien ook wel meer, ik heb ook nog niet zolang een blog, ik zou zeggen kom ook eens langs
    groetjes Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Gefeliciteerd met zoveel volgers!
    En wat een leuke candy, kaarten etc :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Heb net je blog ontdekt en genoten van je schitterende creaties. Ik zet je gelijk bij mijn favorieten ;-) Die candy is geweldig, ben zelf helemaal dol op tekststempels dus ik waag graag een gokje!

    groetjes, Marjoliijne

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Спасибо Марлей за шанс!Хочу выиграть!Поздравляю с таким большим числом читателей!
    Марина(Украина)
    http://uda4a111.livejournal.com/22008.html

    BeantwoordenVerwijderen
  60. http://larisamakeeva.blogspot.com/
    И я размещаю ссылку на боковой панели

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een leuke candy! Ik word meteen ook volger van je leuke blog :D

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Een hele leuke candy Marley
    ik ben gelijk volger geworden van je blog
    en heb een link geplaatst op mijn blog

    Groetjes Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een leuke candy. Ik heb aan alle voorwaarden voldaan. Volger was is al! :-)
    Groeten Miranda (www.laulijn.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Спасибо Марлей за шанс!Хочу поучаствовать, может повезет...!(Наталья, Россия)
    http://www.liveinternet.ru/users/lisa78/post128943232/

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Gefeliciteerd, geheel verdiend natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. hello from Ukraine!
    i like you blog!
    thank for the chance
    i added your link to my sidebar
    http://kava4ka.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Thank you!!! It's very sweet candy! http://angel-suzdal.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Fantastische postzegels en bekende Candy.

    Kusjes en knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Een gave candy meis,en je blog is toppie is altijd een plezier om even bij je te mogen neuzen.
    Groetjes jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wish you 1000x450 followers. The prize is just wonderful. Thank you for the chance to win these stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. hiya hun! that's another follower you've got now!! hehe! i can't believe ive not been here before your creations are wonderful!!

    I've added you to my sidebar!
    hugs carlyann xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hoi Marley,

    ik was je kwijt, maar heb je weer gevonden, hahaha.
    Ik ga je weer meer volgen want je maakt echt mooie dingen en nu op naar de 500 nee op naar 550 zullen we maar zeggen,

    groetjes Marley,

    Mary
    http://angelscreatieveverslavingblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Je voudrais participer!Bisous de France

    BeantwoordenVerwijderen
  74. proiciat hoor met zoveel volgers.
    Leuk dat je deze candy doet. Ik zet een link in mijn sidebar.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wonderful candy!

    Greetings from Poland! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley