Pagina's

vrijdag 14 mei 2010

Flying Tilda




Hoi allemaal,

Hier mijn nieuwe kaartje met de stempel van Magnolia; Flying Tilda.
Ik heb haar ingekleurd met Distress inkt en stickels.
Het papier is van Papermania; Rosegarden.
Wat kant, bloemetjes, swirls van de creatables, pareltjes en vlindertjes geponst.
Ik ben weer heel benieuwd wat jullie er van vinden!

Gister heb ik samen met mijn moeder deze kaart gemaakt en zij heeft ook een mooie kaart gemaakt, zeker voor haar eerste keer!! Ik wil jullie vragen om eens een kijkje bij mijn moeder te gaan nemen, ze heeft vandaag namelijk een blog gemaakt. En misschien willen jullie wel volger worden.. vind ze vast leuk!! Als je op deze link klikt kom je op haar blog!
Liefs, Marley

----------------------------------------------------------------------

Hi Lady's

This is my new card using a great stamp from Magnolia; Flying Tilda.
I colored her with Distress inkt and used a lot of stickels.
The design papers are from papermania; Rosegarden..
Some flowers, swirls, pearls and butterfly's to finish my card.

I also wanted to let you know my mother created her first card and started her blog today, so much fun crafting together!! Maybe you wanna visit her blog and look at her first card and if you want become a follower; I'm sure she will like that!! You can go to her by Clicking here
Thank you!!
Big hugs xxMarley

51 opmerkingen:

  1. wauw marley wat mooi ,super gekleurd zeg zit echt met bewondering er naar te kijken , was even wezen buurten bij je moeder ,super leuk joh samen freubelen en bloggen xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Marley, love the distressing and the scrummy papers :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart,vind je kleurencombi geweldig.
    Ook erg mooi afgewerkt weer.
    Is gezellig he samen kaarten maken.

    Grtjss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just beautiful Marley! Love the pretty papers and colors and the image is perfectly colored! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marly

    Je hebt weer alles prachtig op elkaar afgestemd. Heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig Marley!! Vleugels vind ik vooral ERG mooi gedaan! Met mij en mijn gezinnetje gaat het heel goed, moet nog steeds wel wennen aan het nieuwe ritme hoor. Nachtvoedingen en de oudste die thuis is met vakantie helpen daar natuurlijk niet aan mee. Ik heb je kaartje zeker wel ontvangen en ik vond hem prachtig, sorry dat ik niet eerder wat heb laten horen. Ik was direct na ontvangst van je kaart wel naar je blog gegaan om een commentaar bij het kaartje neer te zetten maar volgens mij heb je hem nooit op je blog geplaatst of wel? En daarna ben ik het natuurlijk weer helemaal vergeten.... zwangerschapsdementie noemen ze dat :S. Maar ik mocht afgelopen nacht voor het eerst doorslapen van onze kleine man dus hopelijk gaat dat door en kom ik in een ritme waarbij ik eindelijk weer wat tijd vrij kan maken voor kaarten maken en alles wat daarbij komt kijken... dus ook bloggen :).

    Spreek je snel weer!!!

    xxx
    Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat magnolia'tje is weer prachtig ingekleurd!!
    En zo'n mooi kaartje heb je gemaakt,
    ga zo dadelijk bij je mama kijken ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaartje is prachtig geworden en wat een ontzettend mooi papier heb je gebruikt,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend kaatje marley
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marley,

    Heb net je kaart gezien erg mooi zeg!! zoals altijd!!
    Ben ook even bij je moeder wezen spieken en ja het zit in de familie hoor, mooi kaartje heeft ze gemaakt ik ben ook volger geworden.

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend kaartje marley...echt een hele mooie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi kaartje gave kleurtjes en het kantje ...hihihi.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart!
    Helemaal top!
    Heb toch een vraagje hoe werk je met dissterss inkt als een gekopieerde afbeelding hebt?
    Loopt de afbeelding dan niet door?
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marley,
    Kijk nu net op mijn eigen blog en zie dat je al geantwoord hebt! Bedankt voor je reactie!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hai Marley, je kaartje is super!!! Schitterend papier zeg! Heel mooie kleuren! Groetjes Mariannne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. marley hij is super.
    vind hem prachtig.

    * Gr. Samantha...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Marley,
    Super gedaan weer hoor!
    prachtige kleurcombi, gave stempel, leuke afwerking!
    je geslaagd kaartjes vind ik ook helemaal super!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Marley
    wat een prachtige creatie's heb je weer gemaakt superkleurtjes ik vind het ook super die distress
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind deze kaart ook wee rheel mooi! prachtig die kleurtjes! En ik ga zo zeker ook even bij je meoder kijken! Eerst even eten (ja ik weet het, het is wat laat, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. He Marley,
    Superleuk zeg en wat een mooie kleuren!
    Groeten Miranda (www.laulijn.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lovely card, I like every detail :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhh wowww Marley,wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt.
    Prachtig die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Heel erg mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauww wat een prachtige kaart marley heel mooi gekleurd.
    Prachtige kleur combo.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een schattig kaartje, prachtig is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super Marley,prachtige kaart en ga even bij je moeder kijken.
    liefs gea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Marley, she is so cute and I love this card you made!! Your coloring is so very pretty!
    Hugs
    Jodi=)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi Marley, wat een super mooi kaartje heb je weer gemaakt.
    Hou vooral van je papierkeuze en die magnolia is echt lief he!
    groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtig in een woord marley, en nou zie ik toch dat ik nog geen volger van je was, bij deze dus. ik vind je bloemetjes ook erg mooi. ga nu even bij je moeder neuzen, groet Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig Marley!
    Wat leuk dat je moeder ook blogger heeft ben meteen volger van haar geworden ze maakt ook erg leuke dingen!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  30. WOW! this is stunning Marley!! I love the colour scheme and papers and your colouring is amazing! gorgeous details too! hugs, Jane xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super kaartje hoor.
    Geweldige kleurencombinatie.

    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Marley!

    dank je wel voor je reactie op mijn blog! Jouw kaartje ziet er weer prachtig uit! Mooi ingekleurd, je hebt het distressen al helemaal onder de knie ;). Je mams heeft ook een erg mooi kaartje gemaaktt!

    Liefs, Cheryl x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beautiful colours, I love all the layers.
    Thanks for joining in with us at Just Magnolia this week.
    Hugs
    Jen x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kaart weer marley, en het papier is geweldig.

    Liefs Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wonderful, adorable card Marley.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wouw kan niet anders zeggen.
    Maak je toch steeds schitterende creaties.

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  37. This is beautiful dear. Thanks for joining us at JM

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gorgeous card Marley, love your beautifully coloured Tilda, scrumptious papers and details.
    hugs Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wow, Marley wat een prachtig kaartje en zo lief!
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een prachtige kaart is dit! Zulke mooie blauwe kleuren. Heb je trouwens die mooie bloemetjes zelf gemaakt?
    Knuffels,
    Karen.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. he Marley bedankt voor de leuke reactie die je me gaf,je maakt prachtige kaarten hoor!Ik ben meteen volger geworden.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wow, wat prachtig weer in blauw/groen! Wordt echt tijd om eens te gaan inkleuren met de distress!

    heb gekeken op blog van je mams en meteen volger geworden! Erg leuk!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Beautiful card and lovely colouring!
    Fabulous!
    Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Such a lovely card, once more :)
    Love the light colours that fit so well. The Magnolia is too cute! Wow...
    Hugs from Switzerland,
    Angie Baechi

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Marley! What a gorgeous card! I love those colors together and I really love the way you did her wings!!! Beautiful!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtig kaartje Marley! Echt heel mooi ingekleurd en het papier is ook erg mooi! Ik hou wel van die kleuren!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oh wow Marley this is such a beautiful card. Love the papers you've used and your colouring is fabulous. Hugs Michele x

    BeantwoordenVerwijderen
  48. So beautiful, I love the colours and details.
    Hugs Emma x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley