
Hoi dames,
Het is tijd voor een nieuwe challenge bij A spoon full of sugar en deze week hebben we het thema; Sparkle and Shine.. geen probleem voor mij aangezien ik vrijwel altijd stickels gebruik op mijn kaart.
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van een digistempel van The Stamping Bazaar deze stempel heet; Louisa the Lioness
Ingekleurd met de copic markers en heel veel stickels!
Het papier is van Echo Park, een borderpons gebruikt van Martha Stewart, bloemen door de cuttlebug heen gehaalt, swirls zijn creatables, nog wat vlinders geponst en parels erbij!
Komen jullie ook eens kijken op The Stamping Bazaar Blog er is daar nu een challenge met hele gave prijzen!! Zeker de moeite waard.
Hopelijk spelen jullie ook mee bij A spoon full of sugar
--------------------------------------------------------
Hi ladies,
Its time for another challenge over at A spoon full of sugar and this weeks theme is; Sparkle and Shine.
No problem for me cause I use stickels on almost EVERY card!
For this card I used the adorable image from The Stamping Bazaar and she is called Louisa the Lioness
Louisa is colored with the copic markers and lots of stickels.
Design papers are from Echo park, borderpunch from Martha Stewart, flowers for the cuttlebug, creatable swirls and butterfly's + pearls to finish it!
Do you've seen the great challenge over at the The Stamping Bazaar Blog Check it out yourself, the prices are AWESOME!
Hope that you all play with A spoon full of sugar too!
Hugs!



schitterend kaartje heb je gemaakt, super mooi ingekeurd
BeantwoordenVerwijderengroetjes sandra
Wow heel erg mooi zeg
BeantwoordenVerwijderen*Kus Patries*
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenwat een mooie kaart en wat heb je hem prachtig gekleurd
groetjes andrea
Prachtig Marley en alles zo lekker vrolijk.
BeantwoordenVerwijderengroetjes Suze
sjongen wat kan jij toch mooi kleuren zeg! dit kaartje is ook weer helemaal top! die kleurtjes: prachtig!
BeantwoordenVerwijderenprachtig kaartje Marley en mooi papier en afdrukje hen je gebruikt.
BeantwoordenVerwijderenliefs Gea
Wat heb je weer een heerlijk vrolijk kaartje gemaakt!
BeantwoordenVerwijderensuper kleurtjes;)
groetjes
Neline
Wat een vrolijk kaartje weer, prachtige kleuren en een hele leuke stempel!
BeantwoordenVerwijderengroetjes, Anita
Wat een heerlijk vrolijke kaart. En Louisa is zo lief...
BeantwoordenVerwijderenHugs Ingrid
weer een prachtige kaart Marley en wat een heerlijke vrolijke kleurtjes heb je gebruikt !
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Cora
Hi Marley,
BeantwoordenVerwijderenWat een heerlijk super vrolijk kaartje!! Geweldig leuk! Erg mooi ingekleurd ook, zeg!
Liefs,
Wendy
wat een gaaf kaartje, prachtig in die vrolijke kleurtjes
BeantwoordenVerwijderenPrachtige kaart en weer superingekleurd.
BeantwoordenVerwijderenGrtjss Marjon
Wat een super mooi kaart. Mooie heldere kleuren heb je gebruikt.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Amarins
Wat een heerlijke, vrolijke, prachtige kaart! Het plaatje past perfect bij het papier. Het is gewoon een kunstwerk...
BeantwoordenVerwijderenLiefs, Loes
Marley this is so fun and adorable, and of course coloured to perfection, too cute!
BeantwoordenVerwijderenZo leuk weer!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Anneke
Oh wat een leuk kaartje! Je hebt het afdrukje echt mooi gekleurd...
BeantwoordenVerwijderenxxx Anne-Marije
Wat een geweldig mooi lief en vrolijk kaartje en dat stempeltje is echt schattig
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Tineke
wauw de kleurtjes spatten van mijn scherm af gaaf kaartje.
BeantwoordenVerwijderengroetjes,lean
Oh wow this is so beautiful Marley, stunning colouring and ab fab DP....love it :) Donna x
BeantwoordenVerwijderenGAAAAAF kaartje!!! heel hip!!
BeantwoordenVerwijderenWat een mooi vrolijk kaartje
BeantwoordenVerwijderenzal eens gaan kijken op hun blog
Bedankt voor je deelname aan de bloghop/candy
groetjes Miriam dt Crealies
Hehe! Such a happy little kitty! I love the bright colors and happy feeling the card gives!
BeantwoordenVerwijderenXXX
och wat prachtig zeg
BeantwoordenVerwijderensuper ingekleurd
ik merk nu ik steeds meer copics heb ook mooier kan kleuren
heb ook een candy
wouw schitterend kaatrje marley
BeantwoordenVerwijderenerg leuk gedaan
liefs chantal
Geweldige kaart! Super kleuren!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes
Cordine
wat een leuke kaart zeg.en ook super ingekleurt
BeantwoordenVerwijderengroetjes Gusta
Wat een fleurig kaartje Marley, super mooi!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Jacqueline
Hoy Marley,
BeantwoordenVerwijderenIk vind je kaartje weer helemaal super! En wat prachtig ingekleurd toch!!!
Lekker vrolijk in die mooie kleuren!
Fijne dag!
xxx
C.
Wat enorm mooi en leuk je kaart zeg!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Diane
Wat een geweldige kaart Marley,zo leuke stempel,mooi ingekleurd.
BeantwoordenVerwijderenJe papier is weer geweldig.
Liefs Riet.
Beautiful colors and coloring!! I love the bright and sweet papers you chose for your adorable image!
BeantwoordenVerwijderenHugs
Jodi =)
This is gorgeous Marley!! Sweet image and your coloring and layout rocks!! So sweet!
BeantwoordenVerwijderenhugs,
Chris
Erg lief kaartje!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Chantal.
awww, too cute.xx
BeantwoordenVerwijderenOh how adorable, Marley! Beautiful coloring. Love the sweet colors you've used! hugs, Angela
BeantwoordenVerwijderen