
Hoi allemaal,
2e kaart voor vandaag. Dit keer met een stempel van The Stamping Bazaar genaamd; Marvin the bat is het geen schatje? Er zijn ook nog 2 andere versie's van Marvin te verkrijgen samen met deze in een geweldig leuke set; Klik hier voor de set
Marvin is ingekleurd met de copic markers.
Het design papier is van Folia.. erg mooi halloween papier!!
Wat bloemetjes geponst, knoop en parels in het midden en natuurlijk stickels!
Groetjes
----------------------------------------------------------------
Hi ladies,
Second card today.. this one is made with a digi image from The Stamping Bazaar and this cutie is called Marvin the bat
Marvin is also available with 2 other cute Marvins in a set.. you can find the set right here for limited time only!
I colored Marvin with the copic markers.
Design papers are from Folia; Love the halloween papers!
Some punched flowers with a button and pearls in the middle and ofcourse; stickels!
Have a great weekend!
Challenges;
Mens Cards World
By the cute and girly

Sneak peek Whimsy Stamps;



Het is een schatje Marley!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Nicolet
LEUKE RODE WANGETJE HEEFT IE
BeantwoordenVerwijderenPRACHTIG
Hij is super lief! Echt een snoepie ja.
BeantwoordenVerwijderenFijn weekend!
Hugs Ingrid
Hoi marley je hebt een prachtige card gemaakt
BeantwoordenVerwijderenbedankt voor je deelname aan onze challenge
groetjes arina
wat een mooi kaartje en tof dat je ook meedoet aan de challenge.
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Annika
p.s. Lees nog even de voorwaarden om kans te maken op de extra prijzen
prachtig is dit halloween kaartje, en die stempel is ook supers
BeantwoordenVerwijderenLeuke kaart heb je gemaakt en prachtig ingekleurd!
BeantwoordenVerwijderenBedankt voor je deelname aan de challenge.
Groetjes Anneke.
Wat een schatje is dat zeg!
BeantwoordenVerwijderenGaaf die rode wangetjes.
Een super kaartje.
groetjes van Caro
wooow deze is super zeg, en wat een heerlijke stempel! prachtig!!
BeantwoordenVerwijderenWat een geweldig leuk halloween kaartje Marley, zo mooi!
BeantwoordenVerwijderenBedankt voor je deelname aan de challenge.
Groetjes van Jacqueline
Even prachtig als altijd! Ik kom altijd graag naar je kaartjes kijken! Super. Groetjes, Anita
BeantwoordenVerwijderenHallo marley,
BeantwoordenVerwijderenHihi, ik blijf die stempel gewoon superschattig vinden , mooi kaart!
Groetjes, jaimie
schitterende kaart marley
BeantwoordenVerwijderenerg leuk gedaan
liefs chantal
wat een schatje Marley
BeantwoordenVerwijderengroetjes andrea
Wat een koddige vleermuis. Heel leuk kaartje is het geworden met mooi papier.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Sinikka
wat een keileuke stempel. Echt geslaagd!
BeantwoordenVerwijderenliefs Chantal
Heel leuke stempel, nog niet eerder gezien.
BeantwoordenVerwijderenSucces met de challenge en bedankt voor je bijdrage.
Groetjes, Danielle dt-lid van menscardsworld
Fantastic card Marley!! I love that little bat (although he's more cute than scary!)
BeantwoordenVerwijderenGlad you could join the BTC&G Challenge this month!!
Esme x (GDT)
Deze is ook geweldig Marley.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Riet.
Wat eej geweldige kaart heb je gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenBedankt voor het meedoen aan de challenge.
Groetjes Pertra.
This is adorable, I mean real spooky! ;) Love the colour combination and the sweet image. Thanks for joining us over at By the Cute and Girly this month and good luck. Hugs Hanna
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd met je prijs bij menscardsworld.
BeantwoordenVerwijderenIk heb gisteren de prijs naar je toe gestuurd, ik zou zeggen heel veel plezier ermee.
Groetjes, Danielle