
Hoi dames,
Nu het Magnolia Ink Magazine vrijwel overal verkrijgbaar is ga ik de kaarten plaatsen die niet gepubliceerd zijn in het blad.
Ik krijg steeds vaker de vraag; Marley hoe kan het dat jij de Magnolia stempels al hebt terwijl ze nog niet uit zijn? Of klopt het dat jij in het blad staat?
Nou dat klopt, voor diegene die het nog niet wisten; Ik zit sinds een paar maanden bij het Magnolia Design team, dus vandaar dat ik de spullen eerder heb.
Dit kaartje is gemaakt met een stempel van vorig jaar Tilda with vintage roses ingekleurd met de copic markers.
Het papier is van Cosmo Cricket.. Bloemetjes van Wild Orchid Crafts, en natuurlijk parels en stickels!
Groetjes,
---------------------------------------------------------
Hi ladies,
Now the Magnolia Ink Magazine is out I can show you the cards that didnt get published.
For this card I used a christmas stamp from last year called Tilda with vintage roses I colored her with the copic markers.
Design papers are from Cosmo Cricket, flowers from WOC, pearls and stickels!
Hope you like it.
Hugs!



Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenJe kaartje is prachtig geworden.
Groetjes Ageeth.
hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenwat een supermooie kaart heb je gemaakt
groetjes andrea
Het is een liefje marley, mooie kleuren en prachtig gekleurd.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Suze
helemaal super meis
BeantwoordenVerwijderenliefs angelique
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenIk had je creaties gezien hoor in de MagnoliaInk, mooi gemaakt en leuk voor je! Dat is toch een hele eer om je eigen kaarten/creaties in een magazine te zien.
Deze kaart is ook weer heel erg mooi.
Groetjes Thea
she's beautiful Marley. I love the colours.
BeantwoordenVerwijderenHugs
Penni
X
oww meis wat super voor je! van harte gefeliciteerd!! Je maakt ook prachtwerk!! Zoals deze kaart ook weer zo mooi is! succes!!
BeantwoordenVerwijderenhij is weer mooi Marley!
BeantwoordenVerwijderenMarley, your eye for colors are amazing! I love this color combo on your card and it's always so nice to stop by your blog.
BeantwoordenVerwijderenLove,
Chelsea
Echt super Marley!
BeantwoordenVerwijderenVind dze kaart echt geweldig!!!
Liefs,
Krista
wauw geweldig kaartje heb je gemaakt, prachtig ingekleurd ook
BeantwoordenVerwijderengroetjes sandra
Wat een prachtig kaartje, mooi papier en prachtig ingekleurd!.
BeantwoordenVerwijderengr.Louise
ohhh wat leuk voor je had al een vermoeden toen ik je naam zag in het blad, gefeliciteerd met je dt plekje, maar wat wil je met deze schitterende kaart
BeantwoordenVerwijderenWow parley this is a gorgeous card and so beautifully coloured. Pretty papers & embellishments to!
BeantwoordenVerwijderenClairex
What a GORGEOUS card!
BeantwoordenVerwijderenThank you for visiting my blog during today's Inking Pink Blog Hop.
Geweldig en wat een prachtige kleuren heb je gebruikt,
BeantwoordenVerwijderengroetjes Lia
schitterend kaartje marley
BeantwoordenVerwijderenecht geweldig
liefs chantal
Wat een prachtige kaart weer!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Anneke
Gorgeous card Marley! Love all your layers and your colouring of Tilda is fantastic. Hope your studying is going well. Hugs, Maria
BeantwoordenVerwijderenSchitterende kaart!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes
Cordine
Hi Marley this card is soooo pretty I love your Tilda & all the details are amazing. Its absolutely fabberlicious hunni.
BeantwoordenVerwijderenLotsa hugs Vicky xx
WOW schitterend kaartje erg mooi met die kleuren en super mooi stempeltje
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Tineke
Mooi Marley, echt waar!
BeantwoordenVerwijderenHelemaal té leuk om voor magnolia kaarten te mogen maken!
Groetjes,
Francis
heel mooi kaartje Marley!
BeantwoordenVerwijderenprachtige kaart zo in die paars tinten !!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Cora
Wat een schitterende kaart!!! Zo mooi die kleuren.
BeantwoordenVerwijderengroetjes, Anita
Oh this is so cute, fabulous card Marley.
BeantwoordenVerwijderenluv
Debby
super mooi zeg
BeantwoordenVerwijderen*Kus Patries*
Een schitterend kaartje Marley, geweldig!
BeantwoordenVerwijderenPrachtige kleuren en ik heb mijn stempeltjes ook binnen, jippie!
Groetjes van Sjakkie
Schitterende kaart Marley,lief die stempel,en je heb het weer zo mooi ingekleurd.
BeantwoordenVerwijderenPrachtig papier heb je gebruikt.
Liefs Riet.
Proficiat seg! Als er één iemand is die het verdient om in het Magnolia blad te staan, ben jij het wel. Ben al fan van de eerste seconde dat ik je blog op het web heb gevonden en ook deze kaart is weer een pracht geworden!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
** Evi **