maandag 20 december 2010

600 volgers candy


Dit bericht blijft bovenaan staan tot 20 December. Scroll naar beneden voor nieuwere berichten! This message stays on top till December 20th, please scroll down to see my newer posts..

Hoi dames,

Het heeft even geduurd en ik zit nu al over de 600 volgers heen, maar hier is dan de beloofde candy!
Wat moet je er voor doen?
- Zet de candy in je sidebar
- Laat een berichtje achter als je kans wil maken op de candy.
Zo simpel is het!

Wat zit er in?
- 4 nieuwe magnolia stempels
- 3 C.C Design stempels
- 1 Sweet Pea Stempel
- 1 Scrapvel van Magnolia
- Kaisercraft parels
- Cuttlebug Embossing folder..

Bedankt voor de trouwe volgers die altijd een berichtje achter laten op mijn blog, zelfs als ik niet altijd terug kom om op jullie kaartjes te reageren.

Deze candy eindigt volgende week Maandag 20 december en de winnaar zal bekend worden gemaakt op 21 december!

Liefs,

------------------------------------------------------------------

Hi ladies,

Well I've passed the 600 followers so I want to give a thank you candy!
What do you have to do for the candy?
- Put it in your sidebar
- Leave a message underneath this post
Thats it! Simple as that..

Whats in the candy?
- 4 new Magnolia Stamps
- 3 C.C design Stamps
- 1 Sweet Pea Stamp
- 1 Designpaper from Magnolia
- Kaisercraft pearls
- Cuttlebug embossing folder

I want to say a big thank you to all my followers who leave comments on my blog! You really make my day..

This candy will end on 20 December I will announce the winder on December 21.

Hugs,

125 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd ,met je 600 volgers.
    Wat een aantal op naar de 700!

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteer met je 600 + volgers
    Doe graag mee aan je candy ga hem in mijn side-bar zetten
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd hoor Marley met je 600 volgers, prachtig aantal, en wat een supergave candy wil je ons laten winnen, ik ga graag een gokje wagen hoor.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Marley!!!!
    Congrats on your allll followers!
    Thanks for the chance to win this awesome candy! I would like to be the lucky winner :)
    Linked it on my blog and I'm your follower.
    Thanks! Happy Holidays to you!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi sweetie sorry I've not been over for a few days I've been really ill so not been able to blog. Congrats on all your followers altho I'm not surprised we all love your creations hun. Thank you so much for the chance of winning this fab candy will go put a post on my blog now hun. Take care.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marley!....Congratulations for all your follower.....!!!!

    Thnaks for the chance to win this wonderful candy...I'm an old follower

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een mooi getal Marley!

    Je maakt ook altijd geweldige kaartjes, en we kunnen ook altijd weer tips op doen.

    Gefeliciteerd!

    Ik zet de candy in mijn sidebar.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een dikke proficiat met de 600 volgers! Dat zijn er al heel wat. Met plezier doe ik mee aan deze prachtige candy. Hij staat al in mijn side-bar. ;)
    Nog veel knutsel- en blogplezier!

    Groetjes,
    Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat goed hé, nu al 606 volgers! Gefeliciteerd ermee zeg. En wat een leuke candy heb je samengesteld voor ons, ik ga duimen voor mezelf hoor LOL. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marley,

    Van harte gefeliciteerd met je 600e volger, wat een aantal zeg op naar de 700.
    Ik wil graag meedoen met je gave candy.

    Lieve groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allereerst van Harte Gefeliciteerd met je 600 volgers, Marley.

    Ik wil graag een gokje wagen voor deze suprerrrr gave Candy. I keep my fingers crossed.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje Marley
    wat een boel volgers, 600, top hoor!
    Ik volg je blog ook altijd met veel plezier en inspiratie.
    En ik waag graag een gokje voor deze mooie candy
    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ruim 600 volgers das toch een kroon op je werk meis, ik doe graag een poging om deze gave candy te winnen..liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wouw marley wat een geweldige candy echt super
    en wat super zoveel volgers daar komen vast en zeker wel meer bij;)
    ik gaje candy in mijn sidebar zetten;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marley,
    wat een prachtige candy meis!
    Zo'n leuke spulletjes dat er allemaal inzitten :) Ik waag graag mijn kansje ;)
    En gefeliciteerd met je volgers je verdient ze!!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. goed zeg, 600 volgers
    ik doe mee want ik vind je kaarten heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WOW wat een SUPER GAVE candy :D:D:D en zoveeeeeeeel stempels... *Kwijl*
    Ik ga zeker een poging wagen, Volger was ik al, ik ga hem nu snel in mn sidebar zetten

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat eenonwijs gave Candy zeg. Helemaal super. Wil graag eengokje wagen.

    Fijne dag verder.

    Gr. Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow Marley al 600 volgers wat een aantal alweer zeg, je maakt prachtig mooie kaarten en daarom wil ik ook wel een gokje wagen want het is een super mooie candy.
    Heb hem inmiddels in de sidebar gezet en volger ben ik al;)

    liefs, Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Congratulations on 600+ followers and I am one of them. Thanks for the lovely candy!

    Hugs,
    Evelyn @ Message Keeper
    http://messagekeeper.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Congrats on all your followers Marly, you deserve every one:)
    Thanks for the opportunity to win you gorgeous candy, I'll leave a pic and a link back here

    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Congratulations on your 600 followers! Of course I'm one of them... Your candy is now linked in my sidebar, thanks for a chance!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Marley,
    super al die volgers! Je maakt ook altijd zulke leuke kaarten, reageer niet vaak, maar zie ze wel telkens op mijn blog voorbijkomen.
    groetjes en veel succes verder, MOnique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marley,
    gefeliciteerd met je 600 volgers.
    ik reageer niet altijd maar kom wel graag altijd even neuzen naar wat voor moois je altijd weer gemaakt hebt.
    volger ben ik al en ga de candy in mijn sidebar zetten.
    groetjes jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoi marley

    ja ik zie dat ik iets verkeerd heb gedaan en mij bericht is verwijders dus vandaar nu een nieuwe.
    Als eerste van harte gefeliciteerd met het behalen van de 600 volgers op naar de 700 maarals jij van die mooie kaartjes bijft maken komt dat helemaal goed. en zo'n super candy wil ik wel winnen hoor dus ik zet hem in mijn sitebar nu meteen. en voor de andere damens heel erg veel succes en dat de beste mogen winnen.

    groetjes antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. weet je
    voor mij hoeft deze candy niet
    ik
    geniet ook
    gewoon
    heel veel van je prachtige creaties

    groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. witaj serdecznie Ci gratuluję ...wiele pięknych prac tworzysz....a cukierki no cóż są super tildowe pieczątki chciałabym kiedyś się takich dorobić :) podobają mi się ...już na blogu na pasku bocznym umieściłam wiadomość o Twoim candy
    pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ZESHONDERD, wat zeg ik MEER dan 600!! gefeliciteerd en ik doe graag mee met je candy en op naar de volgende 600!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Woahw zeg 600 volgers al !! Van harte gefeliciteerd en wat een gave candy wat zou ik die graag winnen.
    Doe graag mee om een kansje te wagen en zou zeggen doe lekker verder met al dat mooie werk van je, je bent een inspiratie voor allen.

    Groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Tsjonge, je zal maar 600 volgers hebben, dan kan ik dan nog wel even van dromen. Gefeliciteerd, en op naar de 700. Ik kwam je blog via via tegen en wil graag volger worden. Leuk om inspiratie op te doen en te zien wat jij zoal maakt. Een gokje voor de candy? Die wil ik dan wel maken.

    Groetjes,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd hoor Marley met zo veel volgers. Helemaal te gek. Wat lief van je dat je een Candy uitschrijft, ik doe graag mee voor een kansje om te winnen.
    Hij staat op mijn sitebar.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow 600 volgers... en wat een prachtige candy.
    Gefeliciteerd. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw 600 volgers nou gefeliciteerd hoor. Ik wil graag een gokje wagen voor deze leuke prijs, dank je wel.
    gr linda dekker

    BeantwoordenVerwijderen
  35. van harte gefeliciteerd met 600 volgers en natturlijk waag ik ook een kansje
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met je 600 volgers! Op naar de 700! Wat een verschil... ik heb er net 40.. en daar was ik al zo blij mee. :) Maar je maakt ook wel ALTIJD fantastisch mooie dingen. Ik doe graag mee met je leuke candy. Bedankt voor de kans. groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Congrats to you, Marley! How exciting!!
    Thanks for the chance to win such yummy candy.
    *smiles*
    debbi

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wauw gefeliciteerd meis
    600+ volgers, toppie
    dank je wel voor de kans om deze super schitterende candy te winnen
    ohhh als ik op 20 december de sleutel krijg van de nieuwe woning, gaan wij op 21 december beginnen in het nieuwe huis, wat zou dat gaaf zijn als ik win, dan wordt dit de eerste candy op het nieuwe adres, LOL
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Marley,

    Wat een oongelooflijk aantal volgers meer dan 600,geweldig dat je zo´n leuke candy weggeeft we doen heel graag mee en zetten hem in onze sidebar.

    gr annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd Marley met het behalen van zoveel volgers.
    Ook ik wil graag meedoen met je leuke candy.
    Bedankt voor de kans en het staat al op mijn sidebar.

    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow!!! This is great candy!
    Congrats on your 600 followers!

    Hugs, Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wow 600 volgers Gefeliciteerd :D
    En bedankt voor de gave Candy, hier waag ik graag een gokje voor.
    Je Candy staat in mijn sitebar.

    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hoi hoi meis
    gefeliciteerd met zoveel volgers dat zijn er heel wat zeg pffffffff.je hebt een hele mooie candy en wil hierbij ook een kansje wagen
    succes
    groetjes debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gefeliciteerddddd!!!
    Wat super zoveel volgers.
    Ik doe graag mee met je candy.
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wouw al zoveel volgeers!
    Heel erg hartelijk gefeliciteerd met deze "mijlpaal" en natuurlijk waag ik graag een kansje voor je candy!

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oh, these are expensive Magnolia. I have none. Thanks for the opportunity to see them in your blog. Happy Holidays

    BeantwoordenVerwijderen
  47. thankyou so much for the chance at winning your candy.Awesome candy it is too.
    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hi Marley,

    meer dan 600 volgers, dat zijn er heel wat, gefeliciteerd hoor! En het is wel supercandy die je weggeeft om dit te vieren. Bedankt voor de kans om al dit moois te winnen.

    hugs
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hartelijk gefeliciteerd met je blog en het grote aantal volgers!
    Wat een waanzinnige candy heb je om weg te geven! Ik hoop dat ik hem win, dan heb ik weer wat nieuw "speelgoed" voor tijdens de winter ;-)

    groetjes, evy

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gefeliciteerd met je 600 volgers! Dat zijn er heel wat! En niet voor niks heb jij er zo veel. Ik kijk zo graag op jouw blog! Er staan elke keer weer zulke leuke dingen op! Wow, wat is dit een geweldige candy! Ik ben helemaal verliefd op de stempels van Magnolia en C.C. Design! Ik waag dus een kansje! Ik zet jouw candy op mijn blog!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Oh, Marley, 600 followers - that's BRILLIANT! Mind you, not really surprising when you see the quality of your work!

    Thanks for the opportunity to win this fantastic selection of candy.

    Hugs

    Judi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wow Marley, wat een supermooie candy. Ik vind het altijd leuk om op je blog te komen kijken. Je creaties zijn mooi en vrolijk.

    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Marley, wauwww!

    dit is wel echt een hele geweldige candy.
    prachtig meid. ik wil zeker een gokje wagen.

    kom altijd op jou blog kijken wat je weer hebt gemaakt, vind jou creaties altijd super, en vooral zo kleurrijk en vrolijk. je maakt prachtige dingen meid.

    ik wil dus heel graag een gokje wagen, zet je gelijk op me side bar.

    groetjes, samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een volgers proficiat hoor! Wat een candy, is dit voor 1 persoon? Zoveel mooie spullen? Ik dor graag mee aan je candy.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  55. wow zeg al 600 volgers goed joh, en een tegekken candy wow daar wil ik wel een gokje op wagen xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Amai, 600 is wel al heel veel hoor!
    Velen kunnen er alleen maar van dromen...
    Ik doe er graag aan mee.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi Marley,

    Tjonge al weer 600 volgers, kijk eens aan :) dat is nog eens leuk! Feestje waard.
    Dat is een hele prestatie! Doe het je niet na. Maar volg je wel :) whahah lol. Want je maakt zulke leuke creaties, die wil ik niet missen. Ik heb dan iet altijd tijd meer om te reageren, dat vind ik wel erg jammer. Maar soms zie je mijn reacties wel eens voorbij flitsen. Maar och je krijgt ook zoveel reacties, dat je door de bomen het bos niet meer ziet denk ik. Alles is ook zo leuk!

    En mijn reden: Graag doe ik dan ook mee met je candy, want die is ook ontzettend leuk! Ja eerlijk is eerlijk.
    Ik zeg er wel bij, wie de candy ook krijgt van jou, mag toch wel in de handjes knijpen hoor!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wauw gefeliciteerd met het behalen van je 600 volgers! Het is ook altijd een genot om naar je kaarten te kijken!
    En wat een gave candy!! Wow, als ik die eens mocht winnen...
    XX Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Marly,
    I'm so glad I am one of your followers I have so much fun looking/reading your blog. I would love to win of course, but I already get so much from your blog. Thanks for sharing,Ang

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Congrats on all of the followers but it's well deserved, your work is amazing!!

    Hugs,
    Tanya

    BeantwoordenVerwijderen
  61. congrats to you for another milestone achieved! Linked the candy on my candy sidebar and have been a follower for some time already.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hi Marley, thanks for the chance to win. I have posted your candy in my sidebar and you can see it here:

    http://twistedmonkeyscraps.blogspot.com/

    xdebrax@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  63. gefeliciteerd Marley 600 volgers!!!!
    bedankt voor deze gave candy hoor

    Gr Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hallo Marley, ik dacht volger van je te zijn maar er is iets niet goed gegaan denk ik. Nu wel goed aangemeld en ik doe graag mee met de candy. Ik vind je werk altijd erg mooi. Groetjes van Ageeth x

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hoi Marley,

    Van Harte meid met je 600 volgers, je hebt het verdient hoor. Wat een geweldige Candy!!! Ik ga een kansje wagen hoor;-).

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  66. WOW! Fantastic Candy! I am already a follower! But I will post the photo and link on my sidebar! Thank you so much for the chance!... :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Congrats on 600+ but i'm sure it will soon be much more! Your work is so great, each time i look you inspire me more.
    I'm a follower and putting your giveaway on my sidebar!
    Blessings!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Gefeliciteerd met je 600 volgers super hoor Ik waag graag een kansje ik zet het in mijn sidebar
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Beste Marley,

    Wat een superprestatie, 600 volgers!
    Van harte gefeliciteerd :)
    En wat een gave candy ga je weggeven, dank je wel dat ik ook kans mag maken!
    Spannend hoor...

    Veel hobbyplezier nog!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat super zeg 600 volgers!!! Proficiat. En natuurlijk wil ik met de geweldige candy meedoen.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wow Marley, meer dan 600! Wat goed van je, en ze zijn allemaal verdiend, want je maakt prachtige dingen. Vrolijk en vintage, heerlijk...
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  72. wat wwn schitterende candy ga je weggeven. ik wil graag een gokje wagen.
    dankjewel voor deze kans
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat goed he over de 600 al!! Wat een onwijze leuke candy. Wij willen graag een gokje wagen.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik kwam via via op deze blog terecht, gelukkig!!!! Superleuke blog heb je. Ik ben volger geworden en zet je bij mijn leeslijst. Supercandy geef je weg zeg, wie wil die nu niet. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Jeetje al meer dan 600 volgers. Wij doen ook mee met deze geweldige Candy. Hij staat al op onze blog.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  76. félicitation a vous pour vos 600 adeptes
    si je pouvais avoir comme vous je serais contente

    BeantwoordenVerwijderen
  77. hoi, hoi,
    kijk iedere avond even op je site (pik ook wel eens een ideetje). Zou wil willen meedoen met je
    candy, heb echter geen blog dus ook geen site-
    bar. Heb weer genoten van je kaart.
    groetjes Monique (h)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. hallo,

    Ik heb je candy op mijn blod in de site-bar geplaats.
    Je heb een leuk blog.
    Kom zeker vakker kijken.
    en ik waag graag een gokje mee.
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  79. HOLA FELICITACIONES POR TANTOS SEGUIDORES YO SIEMPRE VICITO EL BLOG Y ME ANIME ADEDJAR UN COMENTARIO Y ANOTARME EN EL SORTEO AUNQUE ESTE DEMACIADO LEJOS TE DEJO MI CARIÑO DESDE SAN JUAN ARGENTINA AMERICA DEL SUR .marcelapatriciam@hotmail.com--countrymarcela.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hi Marley, this I proclaim it gladly, I would be very proud if I would win your candy.
    I wish you a Merry Christmas in the circle of your family, a great year 2011 and that, all your dreams and wishes come true.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Zo wat super al meer dan 600 volgers en wat
    en super andy ik wil graag een gokje wagen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wauuwww zeg, ondertussen al 618 volgers!!! En ik ben er eentje van!
    Wat een geweldige candy, top!!!! Maak graag een kansje!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Volger ben ik al een poosje op je mooie blog, en ik wil graag een kansje wagen op je candy.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Marley, van harte gefeliciteerd met de 600 volgers! Op naar de volgende 600 :). En van deze mijlpijl kunnen wij meeprofiteren. Geweldig. Super, hoor die Candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. gefeliciteerd met zoveel volgers, ik kom regelmatig lang, maar laat helaas (mijn schuld) hihi niet altijd een berichtje achter, ik doe graaagggg meeeee met je candy xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Hallo Marley, geweldig zeg, wat een boel volgers!! Daar ben ik nog lange niet hoor, maar ik blog ook nog maar een paar maanden!! Ik snap het wel hoor, ik zie zulke prachtige dingen op je blog staan! Ik zeg je candy in mijn sidebar. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Gefeliciteerd met zoveel volgers! Ik heb een link in m'n sidebar geplaatst. Bedankt om zo'n leuke candy te verloten! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Gefeliciteerd met meer dan 600 volgers!!! En bedankt voor de leuke candy. Ik heb hem in mijn sidebar gezet. Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Congrats on so many followers. I just became a follower so you have one more here..... Thanks for the chance to win some great candy....

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Geleliciteerd!!! Meer dan 600 volgers.....
    Ik doe mee voor de candy, heb hem al mn sitebar gezet.
    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Gefeliciteerd, met 600 volgers.
    Leuke Candy ik doe mee en zal hem in mijn side bar zetten. Neem ook eens een kijkje bij mij marjons.kaartenblogspot.com
    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wow, congratulations on having so many followers. At the same time, I am surprised so many people follow your blog as the creations are always stunning. Thank you for the candy. It is very nice of you.
    Laetitia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  93. wow thankyou. I have put it in my sidebar.
    Congrats on 600....I'm getting there I have 15. lol
    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Gefeliciteerd met je 600 volgers!
    Leuk dat je deze candy doet!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Congratulations On 600. I'm almost to 100 and excited just for that. Thanks for the chance to win Candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Congratulations on all your followers!
    Thanks for the chance to win your fabulous candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Hoi Marley,

    Aller eerst gefeliciteerd met je 600+ volgers! Wat een mooie schattige kaartjes maak je. Graag wil ik een gokje mee wagen voor deze fantastische candy!

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ik doe graag mee! hartstikke gefeliciteerd met de 600 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Gefeliciteerd met je 600 volgers. Ik vind het echt een super candy.

    Ik doe hier graag aan mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Wow, so generous! Thank you for the chance to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Wauw, via via kwam ik op je blog terecht. Wat een prachtige kaarten maak je, echte beauty's heb je erop staan!
    Ik waag graag een kansje op je candy!

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Hi Thankyou for giving us a chance to win such lovely Candy,Have a very Merry Christmas and a very crafty Happy New Year Kaz.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. gefeliciteerd met zoveel volgers. je maakt echt geweldige kaarten.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Hallo Marley

    Gefeliciteerd met zo veel volgers. En wat een gave candy!! Wie wil die nu niet winnen met zo veel leuke stempels, twee van mijn favoriete merken!!

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Hallo Marley,
    Gefeliciteerd! Wat een prachtige candy geef je weg en wat een leuke kaarten maak je. Hier wil ik zeker kans op maken.

    Groetjes,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Hoi Marley,

    Wat een geweldige candy! Ik zou het super graag willen winnen, heb alle stempels nog niet :)
    Hele fijne feestdagen alvast!!

    groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Hoi Marley,

    Gefeliciteerd met je 600 volgers, je hebt een leuke candy samengesteld, ik waag graag een gokje mee, je weet maar nooit.
    Alvast fijne feestdagen en vooral een gezond en creatief 2011
    groetjes Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Congratulations on 600+ followers and I am one of them. Thanks for the lovely candy
    Hugs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  109. WOW!! 600 followers..congrats..Sweet candy ..thanks for the chance ..I linked u up on my sidebar

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Keep checking out your stunning cards and forget to enter the wonderful candy... fingers crossed.
    Merry Christmas Marley
    Hugs
    Tracy

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Awesome, Awesome Candy Marley! Someone is going to be really lucky. I've now become your newest follower and I've added a link to my sidebar. Thank you so much for the great chance.
    Love your work, I'm a huge fan of the Mongolia stamped cards.
    Hugs, Rosalee

    BeantwoordenVerwijderen
  112. gefeliciteerd met je 600 volgers
    is wel een super mooie candy wil ook wel graag een gokje wagen
    groetjes annet

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Hoi Marley,
    Congratulations on all your followers!
    Thanks for the chance to win your fabulous candy!

    *hugs-Peninia

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Wow 600 volgers dat zijn er heel wat. Leuke candy geef je weg, ik wil graag een gokje wagen. Link staat in mijn side bar

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Heeej Marley

    Ik zie nu pas je candy maar ik zie ook dat ik nog 1 dag heb! Dus ga ik ook graag een gokje wagen, want wat is dit een super gave candy zeg!
    Gefeliciteerd dat je over de 600 volgers zit.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Hoi,

    Gefeliciteerd met het halen van je 600 volgers, ik kom regelmatig op je blog, maar kwam er achter dat ik nog geen volger was, dus maar gelijk gedaan. Ik zal zo op mijn blog een link zetten naar je candy en waag bij deze dus een gokje voor de supergave candy.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Wat een geweldige candy,
    ik komt regelmatig bij je sneupen, vind je creaties geweldig! Je kleurt ook zo moooi!
    Ik zou graag kans maken op de candy!
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Wat een supermooie candy zeg !! Ik doe graag mee, zet 'm snel in mijn sidebar

    BeantwoordenVerwijderen
  119. I put the candy pic on my sidebar!
    Thanks for the chance to win!
    www.sarahscraftpond.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Wat een verrassing! zo ben ik even aan het blog-hoppen, kom ik je blog tegen met een mega-mooie candy! en ik ben nog net op tijd! Wat een geluk voor mij! Nu hopen dat dat geluk aanhoudt overmorgen ;)
    Groeten Gea
    PS: je maakt mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. wat een geweldige creaties heb jij,,,ik ben je volger geworden,,zelf ben ik pas twee daagjes bezig,,,en dan al kans maken op zo'n mooie candy,,wauwwww
    Proficiat met je 600 volgers(inmiddels al 639)
    groetjes michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  123. WOW 600??? No wonder your style is excellent and your creations are gorgeous

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley