
Hoi allemaal,
Er is weer een nieuwe challenge bij Inky Impressions en dit keer hebben we het thema; Zwart, wit + 1 eigen kleur keuze.
Ik heb gebruik gemaakt van de nieuwste stempel; Stampalicious LiLi is ze niet geweldig? De stempel in haar handen, schaar en lijm in haar ochtendjas.. perfect voor ons als scrappers toch?? De tekst stempel is ook van Inky Impressions en vond ik wel heel leuk bij haar passen.
Ze is ingekleurd met de copic markers.
Het papier is een mix, van alles wat! Wat bloemen van Prima met zwarte brads in het midden.. een wit lintje met daaraan een hartjes charm parels en stickels om het af te maken.
Doen jullie ook mee met de challenge? Hij duurt 2 weken dus tijd zat..Klik hier voor de challenge
Liefs,
-----------------------------------------------------------------
Hi ladies,
We have a new challenge for you over @ Inky Impressions and this time we have a colour challenge; Black and white + one colour of your own choice.
I used the new stamp; Stampalicious LiLi isnt she awesome? I love how she holds her stamp and the glue and scissors in her robe pocket.. perfect for us stampers!!
The sentiment is also from Inky Impressions.. They match so good together!
I colored LiLi with the copic markers.
The design papers are from my stash.. I used a white ribbon with a heart charm on it.. Some prima flowers with black brads in the middle.. ofcourse pearls and stickels to finish it.
Hope you play along with us, this challenge will be up for 2 weeks so plenty of time to join in.. ..Go to the challenge blog
Hugs!



Wat is ie gaaf, en ik herken bijna mezelf in die stempel!!
BeantwoordenVerwijderengr, Durvina
Oh my gosh!! Marley, I so love your card hun!! Your coloring is so brilliant and this image is just too cute!! :) Stunning layout hun!!HUGS
BeantwoordenVerwijderenHoi hoi,
BeantwoordenVerwijderenwat een gave stempel!!!!!! En je kaartje is schitterend!!!!
gr. arjette.
jee marley wat een geweldig mooie kaart weer!!
BeantwoordenVerwijderenxx petra
heel leuk kaartje xx
BeantwoordenVerwijderenWat een mooie kaart. De kleur die naast het zwart hebt gekozen komt goed uit zeg. Ook een hele leuke stempel, ik ga deze serie maar in de gaten houden.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Nanda
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderenohhh wat een gaaf stempeltje, prachtig hoe je dit kaartje hebt gemaakt
BeantwoordenVerwijderenHi sweetie this is gorgeous I love the colours & I am adoring those papers. The image is fab & your colouring is as fab as ever hun. Hope you are keeping ok.
BeantwoordenVerwijderenLotsa hugs Vicky xxx
wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, prachtig papier ,geweldig stempeltje maar mijn grootste complimenten voor het inkleuren echt prachtig en haar haren in die tint mijn lukt het echt niet
BeantwoordenVerwijderenfantastisch, zo word ik nou ook elke dag wakker hahahaha. Erg leuk je kaart!
BeantwoordenVerwijderenZe is gaaf!!! Super leuke kaart!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes
Cordine
Hallo Marley,
BeantwoordenVerwijderenPrachtig !!
Groetjes, Jaimie
Prachtige kaart
BeantwoordenVerwijderenGroet,Marian
Hoi Marley, hele mooie kaart heb je weer gemaakt, super leuke stempel, doet me aan mijn dochter denken met die konijnen pantoffels.
BeantwoordenVerwijderengroetjes, marlies
Heeel gaaf Marley! Ook die kleurencombi is heel mooi bij elkaar gezocht!
BeantwoordenVerwijderenHi Marley
BeantwoordenVerwijderenthis is gorgeous,love the blue colour and your colourwork is so pretty gorgeous!
Joey xx
Oh Wow, Marley. This is just absoloutley gorgeous. Your colouring is sensational and I just love the colour scheme. How cool is she? Fantastic card. You rocked this challenge.
BeantwoordenVerwijderenHugs
Lorraine xxx
Je zou zo slaap krijgen van dat gapende meisje hihi. Wat een super kaart marley en zo mooi op elkaar afgestemd!
BeantwoordenVerwijderenprachtig weer marley,
BeantwoordenVerwijderenen je vorige kaart ook helemaal top.
Gr Anja;o)
Oh I love your beautiful card, its so cute.
BeantwoordenVerwijderenluv
Debby
Mooi kaartje weer Marley, zo'n mooie combinatie van kleuren ook, en stempeltje is erg toepasselijk.\gr. Liesbeth
BeantwoordenVerwijderenGeweldige kaart Marley,leuk afdrukje,mooi papier en kleuren.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Riet.
schitterend kaartje marley
BeantwoordenVerwijderenen wta een lieff stempeltje
liefs chantal
Prachtig MArley!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Nicolet
Just beautiful Marley! I love how lili stands out on the card!
BeantwoordenVerwijderen