
Hoi dames,
Dit is een nieuwe stempel die op 7 maart uitkomt bij All that Scraps
Amy van A thousand Sheets of Paper had gevraagd of ik 1 voorbeeldkaartje wilde maken, dus dit is hem geworden!
Ik vind het een leuke digi om als verjaardagskaart te geven in dit geval voor het sterrenbeeld Ram.
Ze is ingekleurd met de copic markers.
Er zijn nog voorbeelden te zien bij; Nancy en bij Lisa
Groetjes!
----------------------------------------------------------------------
Hi ladies,
This is a card using a new stamp that is coming on the 7th of march @ All that Scraps
Amy from A thousand Sheets of Paper asked who wanted to make 1 card for this new release so I am one of them that shows you one of the new stamps!
This one is called Aries.. perfect for a birthday card!
She is colored with the copic markers...
You can find more samples @ Nancy and @ Lisa
Hugs!



She is so pretty! I love the colors that you used.
BeantwoordenVerwijderen...ohhh en dat ben ik...een ram hé!;-))
BeantwoordenVerwijderenKnap gedaan weer Marley!
Veel liefs, Celia.
Just amazing! LOVE the card with its soft colours, andthat stamp is adorable! :D
BeantwoordenVerwijderenWow prachtig Marley!
BeantwoordenVerwijderenLiefs Ida
Ziet er leuk uit Marley, prachtig gekleurd!!
BeantwoordenVerwijderengroetjes, Marlies
Wat een mooie kaart zeg, en een hele leuke digi. Gr Majo
BeantwoordenVerwijderenHi Marley, this is beautiful! A perfect birthday card for all the Aries out there. The paper is gorgeous!
BeantwoordenVerwijderenLove,
Chelsea
Hallo Marley,
BeantwoordenVerwijderenWauw, wat knap ség!
groetjes, Jaimie
Super cute! I love that the soft colors you used!
BeantwoordenVerwijderenik vind het een hele mooie kaart, maar als ik een kritiek mag uiten, wil ik zeggen dat ik die hele wiite ppil niet zo mooi vind, k zou hem zwart makn met een lichtpuntje er in. Maar voor de rest is het een hele mooie kaart!!
BeantwoordenVerwijderenheel leuk en ook heel mooi idd, xx
BeantwoordenVerwijderenSo pretty Marley - I really like her green eyes especially. Beautiful coloring and a very nice card.
BeantwoordenVerwijderenHi Marley, Your Aries is wonderful. I love the colors that you have used for your card as well as Aries. Have a great day. Hugs, Lisa G
BeantwoordenVerwijderenWonderful card!
BeantwoordenVerwijderenmooie kaart !
BeantwoordenVerwijderengroetjes, martina
x
She's so lovely! Can I just say... her horns look like croissants, yummy!
BeantwoordenVerwijderenLove her! You made such a pretty and elegant card. :)
BeantwoordenVerwijderenSo fun!!! Love how the necklace dangles over the side!!!
BeantwoordenVerwijderenThis is gorgeous Marley, love the papers and the bits of blue are so pretty with her! Thanks so much for the preview, your card is awesome!
BeantwoordenVerwijderenwat een originele digi, prachtig op dit vrolijke kaartje
BeantwoordenVerwijderenshe is so pretty! Great colouring!
BeantwoordenVerwijderenMooi mooimooien ook mooi gekleurd
BeantwoordenVerwijderenGroetjes
Hé wat toevallig dat ik ram ben:-D
BeantwoordenVerwijderenhele leuke afdruk en super gekleurd. ga meteen even bij de andere dames kijken.
Gr. Sinikka
schitterende kaart marley
BeantwoordenVerwijderenerg leuk gedaan
liefs chantal
This is a lovely card! Amy's new girls are gorgeous!
BeantwoordenVerwijderenArabella
wat een super mooie kaart heel mooi die stempel ook super leuk gedaan
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Tineke
Wat een gave kaart, en een supermooie stempel...maar ik ben het wel eens met Marjanne over de pupillen, dat viel mij ook meteen op.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Manja
Very pretty marley!
BeantwoordenVerwijderenGorgeous Marley, love how you cut the necklace out, take careX:)
BeantwoordenVerwijderenGorgeous Marley!! I just love the coloring, colors and your cutting of the necklace.
BeantwoordenVerwijderenhugs,
Chris
Pretty vintage papers to go with this beauty! :) Great job and I look forward to seeing more of the release!
BeantwoordenVerwijderenThis is so gorgeous!
BeantwoordenVerwijderenI love the sweet way you colored her!
Hugs
Hélène
Mooie kaart :)!
BeantwoordenVerwijderengroetjes, Anita
WOW So pretty!! Gorgeous colouring.
BeantwoordenVerwijderenKristy xo
AWE! your card is sooo very pretty. love the DP you used on it too. TFS!
BeantwoordenVerwijderen~Heidi Brawley
ohh wat leuk gedaan!!
BeantwoordenVerwijderenwel een heel leuk idee die horoscoop afbeeldingen!!!
en weer super mooi ingekleurd ook ;)
Wat een leuke digi en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt !
BeantwoordenVerwijderenGroetjes
Margo
Gorgeous! I love your coloring and your rose background paper! :)
BeantwoordenVerwijderenPretty papers to go with your beautifully colored image. You are very lucky that you got to play with this very pretty SN stamp. Lucky girl!! TFS!
BeantwoordenVerwijderenWhat a beautiful card. Love the colors. TFS
BeantwoordenVerwijderenthis is so pretty! this is my sign too! and I just love how you colored her!!!
BeantwoordenVerwijderenlove these..such great cards!
BeantwoordenVerwijderen