
Hoi allemaal,
Het is een beetje stil geweest op mijn blog.
Er is niets aan de hand hoor, druk met werken + we hebben onze nieuwe puppy maandag opgehaald dus we hebben daar onze handen echt helemaal vol aan!
Dit is toch een nieuw kaartje met een nieuwe rubbere stempel van Kenny K; Club Kid. Verkrijgbaar bij Whimsy op 16 maart.
Ingekleurd met de copic markers.
De ticket is ook een stempel die 16 maart uitkomt bij Whimsy; Treasured Moments Tickets door Raindrop echo.
Het design papier is van Marianne Design, hoekjes hier van afgescheurd en ook in het midden 2 keer een Martha Stewart pons gebruikt.
Voor de rest nog wat bloemen van Prima met glitter brads erin en pareltjes.
Ga ook eens op het
Whimsy blog kijken om te zien wat de andere DT leden er van hebben gemaakt.
Liefs!
-------------------------------------------------------------------
Hi ladies,
It has been quiet on my blog but Im so busy with work and last monday we got our new puppy so he is keeping us VERY busy!
Well this is my card using a new KennyK rubber stamp; Club Kid that will be available on march 16 @ Whimsy just like the ticket I have used it is called; Treasured Moments Ticket designed by Raindrop Echo Design.
I colored the image with the copic markers.
The design papers are from Marianne Design.. Flowers are from Prima, I have used a Martha Stewart border punch, some pearls and stickels..
Hope you like it.. for more inspiration visit the Whimsy blog
Hugs!



Hoi Marley het is een leuk kaartje zeg! die afgescheurde hoekjes geven ook een heel leuk effect.
BeantwoordenVerwijderenwat een vrolijk kaartje, prachtig met die leuke meid erop
BeantwoordenVerwijderenmooie kaart weer!!! veel succes met jullie nieuwe puppie!!
BeantwoordenVerwijderenxx petra
Wat een leuke kaartje!
BeantwoordenVerwijderenMarie-Anne
Heeej meid
BeantwoordenVerwijderenFijn dat je er weer bent.
En wat leuk dat jullie een pup hebben. Daar zal je inderdaad je handen aan vol hebben.
En je kaart is weer schitterend trouwens.
Liefs mariska
weer een prachtig kaartje Marley!
BeantwoordenVerwijderengroetjes, Mandy
Heel mooi kaartje hoor! Deze stempels vind ik ook zo leuk!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Deborah
Prachtig kaart Marley! heel mooi papier en een hele leuke stempel!
BeantwoordenVerwijderengroetjes, Marlies
What an awesome sneak Marley!! Your pink, black, and kraft combo, your coloring, and layout are perfect and so beautiful!! Great use of flowers and punch detail!!
BeantwoordenVerwijderenhugs,
Chris
heel apart dit kaartje!!
BeantwoordenVerwijderenHele mooie aparte kaart marley
BeantwoordenVerwijderenIk ben donderdag ook in den bosch aan de stand van Crealies nr 170 ben ik te vinden . Spreek me even aan marley anders mis ik je misschien mocht het druk zijn.
liefs miriam
Heel leuk, vind die stempels zo cool. Je hebt er weer een pracht kaart mee gemaakt. Groet Majo
BeantwoordenVerwijdereno leuk ee nieuwe pup daar zul je idd druk mee zijn laat je een foto zien vind ik altijd zo leuk
BeantwoordenVerwijderenje kaart is prachtig hoor wat een stoere stempel
Groetjes ... Cora
Schitterende kaart Marley,super die stempel,mooi ingekleurd.
BeantwoordenVerwijderenGeweldig papier.
Liefs Riet.
Hallo Marley,
BeantwoordenVerwijderenGoh, ik vind je inkleuren steeds zo moooooi hé, niet te doen ség!!!
Moo kaartje dus :-)
Veel genot van jullie pupje, kan geloven dat dat een hand vol is :-)
Groetjes, Jaimie
Wat een prachtige kaart weer Marley! Dat ticket vind ik ook heel leuk :)
BeantwoordenVerwijderenVeel plezier met jullie kleine aanwinst! Daat gaat zeker veel tijd in zitten maar het is wel superleuk ;)
groetjes, Anita
Mooie kaart Marley!
BeantwoordenVerwijderenVeel succes met jullie pup :-))
Liefs,
xxx
C.arine.
Ik vind het een leuke stoere meidenkaart geworden :)
BeantwoordenVerwijderenEn ik hoop dat jullie nu meer geluk hebben met deze pup, tis allemaal zo triest .
groetjes coby
Awesome coloring, Marley! Beautiful card.
BeantwoordenVerwijderenHugs and smiles
schitterende kaart marley
BeantwoordenVerwijderenerg leuk gedaan
liefs chantal
Een super leuk kaartje Marley, zo kleurig en heel erg mooi!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Jacqueline
WOW....this is fabulous sweetie love the image.
BeantwoordenVerwijderenLotsa hugs Vicky xxx
hoi, hoi marley! its a wonderful card. love the colors on the dp. and the design and your coloring are simply wonderful. hugs
BeantwoordenVerwijderen