Pagina's

donderdag 23 juni 2011

Candy gift box


Voorkant met daarin parfum,haarklem en een nagellak.


Achterkant doosje met daarin een badspons en douchegel.

Hoi dames,

Dit project heb ik gemaakt voor de challenge bij Cards Etc Challenge
Daar kan je dit patroon aanvragen voor een kleine donatie van minimaal 1 euro. Je ontvangt dan een patroon die je uit kan knippen, maar ook een cut file voor de cricut mocht je die in bezit hebben. Ga gauw eens kijken!

Ik vond het heel leuk om dit project te maken. Ik heb het doosje aangekleed met papier van K&Company.
De bloemen zijn gestempelde bloemetjes.. Ik mocht namelijk designer voor 1 day zijn bij Marianne design en heb deze gave stempeltjes gekozen. Ik was heel benieuwd hoe het zou zijn om hier mee te werken, maar ik vind ze super geworden! Zo kan je je bloemetjes altijd aanpassen naar je project.

Voor de rest heb ik nog wat pareltjes op het project geplakt, wat stickels, vlinders geponst.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden..

Liefs,

------------------------------------------------------

Hi ladies,

This gift box is made for the challenge over @ Cards Etc Challenge here you can buy the pattern in PDF file and you also get a cut file for your cricut. All you have to do is make a donation for 1€.. thats like 1,42 dollar.. and you get this awesome pattern for you to cut and your cricut if you have one..

I decorated the box with papers from K&Company.
The flowers are with clearstamps from Marianne Design.. love them!
Also used some pearls, stickels and punched butterfly's.

Hugs!
Marley

20 opmerkingen:

  1. hoy marley
    wat een schitterend mooie box heb je gemaakt, TOPPY!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een top box!! Erg leuk gedaan en zo gaaf in die gaaf kleuren. Past overal bij. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf hoor Marley!! Leuk patroontje is het ook he! Ik heb hem ook net gemaakt hihihi.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowwwwwwwww wat een mooiiiiiiiiii heel mooi gemaakt meis ik heb een leuke candy op mijn blog doe je mee?????

    Liefs \Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf doosje zeg, schitterend papier, prachtige details !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit heb je echt heel gaaf gemaakt, superleuk,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf! Heel mooi geworden zo! (en leuk om te krijgen!)

    Groetjes,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind hem Super Gaaf Marley !!!!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend doosje marley
    echt super
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk Marley, gaaf om dit zo cadeau te kunnen geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk idee en zo prachtig gemaakt! Een heel leuk cadeautje!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kadootje Marley, heel mooi gemaakt. Het kaartje uit je vorige berichtje vind ik super leuk!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk project. Grappig dat jij ook deze stempels had gekozen voor je designer for a day. Ik heb ze vorige week ook ontvangen en net mijn crea op mijn blog gezet.
    Groeten aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marley,

    Wat een gaaf project! Supermooi gemaakt.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh wowww Marley,wat schitterend gemaakt,echt gaaf.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is leuk marley ,heb je mooi gemaakt

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Marley, dit is een prachtige giftbox :)
    Wie wil die nu niet ontvangen? hihi..
    Echt schitterend!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hai Marley,

    Eindeloos z'n kado en ja ja ...je bent heerlijk in de smaak gevallen met je mooi's hoor, smullen....

    Fijn week-end met warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley