zondag 26 juni 2011

A walk in the park



Hoi allemaal,

Vandaag heb ik deze layout gemaakt.
Natuurlijk weer met Mister Wilson op de foto..
Het papier wat ik heb gebruikt is van verschillende merken (kaisercraft,basic grey en bo bunny)
Ik heb bloemen van Prima en WOC gebruikt met blaadjes erbij.. de tekst komt uit een stickervel, de vlinders zijn gestanst met Cheery Lynn stansen. De tekst is gemaakt met Thickers. Voor de rest nog wat pareltjes en stickels..

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, laat gerust je eerlijke mening achter!
Een hele fijne avond.

Liefs,

--------------------------------------------------------------

Hi ladies,

Today I made this layout.
Ofcourse its Mister Wilson again on the photo.. he was enjoying the walk at the park!
The text is made with thickers.
Design papers are from different paperpads (bo bunny,kaisercraft & basic grey)
The butterfly's are cut out with a Cheery Lynn die, the flowers are from Prima and WOC and I put some leaves with them.
Also some pearls and stickels on my project.

I hope you like it!
Enjoy your evening.

Hugs,




19 opmerkingen:

  1. Heel mooi lootje met een super gave foto van de kleine man.
    groetjes,lean...hihii dat rijmt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ben onder de indruk.
    Vind de hele lay-out + uitwerking helemaal super!

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige LO, wat een mooie kleuren en dat modeltje van je LO vind ik super!! Veel op te zien en natuurlijk wat een lieve foto van Mister Wilson.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super LO. vind je papier keuze erg mooi. Ik combineer altijd met een lijn, maar zo zie je maar dat dat echt niet nodig is.
    wilson is overigens erg fotogeniek, gingen die van mij maar eens staan voor de camera. :)
    groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een super mooie LO heb je gemaakt Marley.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige LO Marley en wat een Super stoer hondje.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow die is al groot geworden :) Ik vind je layouts echt prachtig! Maar ik vroeg me af steek je ze in een album ofzo? Want het lijkt me altijd zo dik om in een album te stoppen of hoe doe jij dat? :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful layout, love all the details.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige lo en mooie kleuren gebruikt

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende layout marley
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. How beautiful! All the little details just make it pop! Love the doggie too!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marley, allereerst wil ik je even bedanken voor je leuke reactie op mijn kaartje. Heb vandaag even bij jou gekeken, wauw wat maak jij mooie creaties zeg!!!!! Heb proberen volger te worden maar het lukte niet en zag dat ik ook wederom al mijn volgers kwijt ben maar blijf je volgen en probeer het een volgende keer opnieuw.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi sweetie, this is really gorgeous hun, a stunning creations hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige LO Marley! Mr. Wilson staat er goed op, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. beautiful layout Marley, such a sweet photo!
    Happy crafting, Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieve schat zo stoer voor 12 wkn.
    Vind het zulke leuke honden. Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He's stunning - and the LO is too! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marley, wat een leuke layout. Het park komt me wel bekend voor; heb er zelf vroeger veel gespeeld. Proficiat met je plekje bij CME. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley