zondag 16 oktober 2011

Birthday Tilda



Hoi allemaal,

Ben ik weer met een kaartje!
Heb een Magnolia stempel gebruikt en ingekleurd met de copic markers.
Achter de stempel heb ik de mooie doily stans gebruikt van Cheery Lynn English Tea Party Doily, ik vind ze zo gaaf! Perfecte maat voor kaarten, maar ook groot genoeg voor een layout!
Heb ook nog een stuk kant gebruikt.
Voor de bloemen heb ik de stansJudy's Blooms in combinatie met roosjes van WOC. Voor de blaadjes heb ik de Pair of Ferns stans gebruikt.. ook erg gaaf! op de rechtste grote bloem heb ik een knopenstans van Cheery Lynn gebruikt Dimensional button dies
Om het af te maken heb ik vlinders gebruikt, de oh-zo populaire Exotic Butterflies Small set..en natuurlijk nog wat parels & stickels.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Liefs,

----------------------------------------------------------

Hello!

For this card I have used a Magnolia image, colored with the copic marker.
Behind the image is the awesome
English Tea Party Doily I love this one! Its just the right size for a card, but also big enough for a layout and sooo much detail!
I also used a lace.. for the flowers I have used the Judy's Blooms with roses.. for the leaves I have used; Pair of Ferns.. on the right flower I have used a button die and they are so beautiful! They are called Dimensional button dies and they are dimensional! Beautiful embossed buttons..
To finish the card I have used the popular Exotic Butterflies Small

Hope you like my card!
Hugs,
Marley



35 opmerkingen:

  1. Wat een lief en prachtig kaartje Marley. Mooie kleuren en details. Je LO uit het vorige bericht vind ik erg leuk en super mooi!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart marley
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat een schitterende kaart!

    Groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een ontzettend mooi kaartje. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer je best gedaan, heel mooi kaartje!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Marley,
    Dit is weer een prachtkaartje hoor! Ik heb de stans ook en ik vind hem ook geweldig! De lay-out is ook weer super. Helemaal toppie!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een prachtige kaart Marley!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend kaartje Marley!!


    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marley, wat een schitterende kaart; zoveel mooie details, een lust voor het oog ;) Groetjes ,Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind dit een heel schattig kaartje

    groeten

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat is deze prachtig Marley !
    Echt heel mooi kaartje en prachtig ingekleurd !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Marley en wat een leuke doily.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is absolutely gorgeous, Marley. Love all the wonderful little details. And the colouring of the image is amazing. Hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Marley, en wat heb je het jurkje mooi gekleurd!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow wat een gave kleuren en je hebt het jurkje van Tilda ook erg mooi gedaan. Vind de stansen die je gebruikt hebt stuk voor stuk prachtig.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart... mooie kleuren!
    Leuk dat glitter gebruikt!
    Lieve Groetjs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hij is echt schitterend Marley

    Gr Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous card!Tilda looks so beautiful and I love your papers and embellies.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi marley
    iedere keer kijk ik vol verbazing wat je hebt gemaakt en iedere keer valt mijn mond open van verbazing want wat kan jij prachtig inkleuren en het samenstellen van de kaart is meer dan toppy!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Via, via kom ik op je blog! Wat een mooie creaties maak je zeg!!! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Marley, wat supergaaf om weer een Maggiekaartje van je te mogen bewonderen en zoals altijd weer supermooi! Ik kijk ook altijd graag naar je Bullterrier, want van dat ras ben ik ook helemaal wauws!! Maar deze kaart vind ik ook echt beeldschoon en wat kan jij toch mooi kleuren met de copics! Daar kan ik nog veel van leren zeg! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooh wauw Marley! Je kaartje is echt weer prachtig, zo mooi ingekleurd en die vlinders zijn geweldig!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi kaartje weer Marley en ik ben het met je eens: die doily-stans is erg mooi! ik heb ze zelf niet, maar als ik dit zo zie denk ik dat ik weer iets op mijn wensenlijstje te zetten heb, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. geweldig mooi Marley!
    en wat heb je Tilda weer mooi ingekleurd!!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke kaart hoor! Mooi ingekleurd. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kaart Marley,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heeel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig Marley! Heel mooi van kleur!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi kaartje....Marley
    Super ingekleurd...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een super mooie kaart Marley, prachtige details en Tilda heb je geweldig gekleurd!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. schitterende kaart Marley!!
    Leuk is deze kleurencombi ook

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley