vrijdag 21 oktober 2011

Winter Fairy



Hoi allemaal!

Heb weer een nieuw kaartje om te showen.. maar allereerst bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige projecten.. ik vind ze altijd super om te lezen..
En alhoewel ik zelf niet altijd een goede blogger ben, of beter gezegd; een slechte reactie achterlater,waardeer ik het echt!
Voor dit kaartje heb ik een rubbere stempel van Wee Stamp gebruikt verkrijgbaar bij Whimsy; Winter Fairy en ze is ingekleurd met de copic markers.
Ik vind het echt zo'n leuk afdrukje! Het bont van haar jasje en de sneeuw heb ik met de snowmarker gemaakt en verhit, daardoor ontstaat er een mooie sneew/bont effect.
Het papier is een oudere serie van Basic Grey.
De bloemen zijn van Prima en de roosjes + blaadjes van WOC.
De sneeuwvlokken zijn geponst met een Martha Stewart pons.
Nog wat pareltjes en stickels om het af te maken.

De nieuwe Whimsy Magazine is ook weer uit.. vol met prachtige voorbeelden, tutorials en helemaal gratis! Bekijk hem hier

Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Liefs,

-------------------------------------------------------

Hello!

Today I have another card to show you but first of all I want to thank you all for the nice comments on my projects.. I love reading them!
For this card I have used a rubber stamp from Wee Stamps available @ Whimsy.. its called; Winter Fairy and I colored her with the copic markers. I created the snoweffect with the snowmarker.
Design papers are from Basic Grey, the flowers are from Prima and the roses and leave from WOC.
The snowflakes are punched with a Martha Stewart punch.
Some pearls and stickels to finish it.

The new Whimsy magazine is live! Full with beautiful projects, tutorials and many more.. and for FREE! Check it out here

Hugs!



26 opmerkingen:

  1. wat een ontzettend lief kaartje. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Marley! Wat gaaf die Wee stamps he?
    Je projecten in het nieuwe Whimpsy stamps online magazine zijn ook leuk zeg. Je bent druk geweest!
    Ik weet wat je bedoelt hoor, met berichten achter laten... ik herken het heel erg ;-)
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Super mooi, papier, stempeltje, kleurtjes, echt alles! TOP!!!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze is leuk! Lekker fleurig kaartje. Die snowmarker geeft inderdaad een mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. what a cute card!! Very nice mix of colours you used here - this looks fantastic!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart weer zo fleurig en ook het sneeuweffect is super!!!
    xx petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem schitterend Marley, wat een mooie kleuren ook het springt er echt helemaal uit.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marley,

    Het is een prachtige en kleurrijke kaart om te zien. Ontzettend leuk dat je het meisje een echt bondje hebt gegeven :). Ook een mooie bloemenpracht op je kaart zeg. Dikke 10+

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marley,

    Ik had woensdag het magazine gezien en ook je leuke kaartjes erin! Een superleuk magazine trouwens.

    Fijn weekend!
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige keert Marley!! Hele mooie kleuren..
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf kaartje Marley! En het magazine vind ik ook altijd super leuk.
    Fijn weekend
    Liefs,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Marley,

    Wat een fleurige kaart is dit geworden! Hij 'knalt'van mijn scherm af, super!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind deze weer supers Marley !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig!! Hoe jij er steeds in slaagt om met die drukke papieren de mooiste creaties tot stand te brengen, verbaast me nog elke keer je een kaartje/creatie plaatst! En ik had het nieuwe magazine al gezien, wat sta je er veel in seg! Niet moeilijk dat het zo lang stil is gebleven op je blog :) Ik ben gelijk een bestelling gaan plaatsen haha!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Marley, our winter fairy cards are nearly the same, same colours, papers, etc, I bet that's why they got mixed up for the magazine, well you know great minds think alike, yours is stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze is fantastisch gewoon Marley !
    Heel erg mooi en wat prachtig met al die glitters !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow this is a really stunning card I love it.
    Carol x
    www.dreamees.org.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super lief kaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marley,

    jij nog bedankt voor je reactie op mijn blog en wat je zegt is ook heel herkenbaar, hahaha.
    Wat een geweldig lief kaartje heb je gemaakt en heel gedurfd met zoveel drukke kleuren, maar zeer, zeer, zeer geslaagd hoor, prachtig!

    Groetjes,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ben er verliefd op!! Helemaal mijn kleurtjes, en de stempel...smelt:)

    Liefs Manja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig mooie freubel en verrassende kleuren voor een winters kaartje, supergaaf!
    Fijn weekend, grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een fleurig en super mooi kaartje Marley, die stempeltjes zijn zo leuk! Ik heb het magazine "even" doorgebladerd, wat een prachtig blad met hele mooie voorbeeldjes.
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een vrolijke kerstkaart is dit geworden! Heel mooi met al die leuke kleurtjes en een geweldige stempel!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is dit een schitterende kaart Marley.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. schitterende kaart marley
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley