Hoi allemaal,
Lekker aan het genieten van het zonnetje?
Dit keer weer een layout om aan jullie te laten zien.. met papier van Prima Marketing.
De foto is van mij & Mister Wilson.
Ik heb alle randen gedistressed met de distress tool en daarna beinkt met distress inkt.
Rondom de foto weer een heleboel bloemetjes,blaadjes & roosjes..
Een stuk lint waar ik een strik in heb gelegd, met daaronder een veertje en een pin.
Ook nog wat swirls van ZVA. De vlinders in het design papier heb ik in 3d verwerkt zodat de layout wat diepte krijgt. Een doily gebruikt, vlinder knijpertjes & linksonder nog het vogeltje op de tak gestanst, dat is een stans van Cheery Lynn.. Om het af te maken natuurlijk nog wat stickels hier en daar..
Bedankt voor het langskomen en ik kijk uit naar jullie reactie!
Liefs,
------------------------------------------------------------------
Hello dear blogfollowers,
This layout is made with the gorgeous papers from Prima Marketing.
The picture is me with mister Wilson.
I distressed all edges and then inked them with distress inkt.
Around the picture are lots of flowers, roses and leaves.
I used some ribbon and made a bow.. under the bow is a feather & a pin.
I also used some swirls from ZVA, butterfly pins & a doily.
The butterfly's on the design paper I cut 2 times so they give a 3-D effect.
On the left down corner I cut out the bird with the branch, its a die from Cheery Lynn..
Some stickels & pearls to finish the layout..
Thanks for stopping by and I would love to hear what you think of this layout!
Hugssss




Superleuke LO Marley !
BeantwoordenVerwijderenLiefs
Margo
super weer marley, geweldig die bloemen zo xx christa
BeantwoordenVerwijderenEcht prachtig! Heel mooi van kleur en alles past perfect bij elkaar. Toplayout met een superleuke foto!
BeantwoordenVerwijderenLiefs, Loes
Wat heb je dit schitterend gemaakt Marley.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Riet.
Super gave LO Marley, zoveel mooie details en een hele mooie foto van jullie twee!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Jacqueline
wat een prachtige LO, mooie kleurencombo en superleuke foto van jullie tweeen. Groetjes, Helen
BeantwoordenVerwijderenDank je voor je (nederlands) berichtje op mijn blog.
BeantwoordenVerwijderenSchattige layout heb je gemaakt.
xxx Jolanda
wow, wat een supermooie layout!! super!!
BeantwoordenVerwijderenWat een supermooi papier heb je gebruikt! Het is een beauty van een lay-out geworden!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Chantal
Hi Marley,
BeantwoordenVerwijderenThankyou for all of your lovely comments and visiting my blog. I just wanted to let you know I really appreciate it and also I have not received any email from you, sorry could you resend it please:) Have a beautiful day, Stace x
fantastic scrapbook page Marley hugs Jill xx
BeantwoordenVerwijderenHoi, hoi
BeantwoordenVerwijderenWat een mooie layout heb je gemaakt!
En ik vind de foto zo lief ook :)
Lieve groetjes, Mellanie
Love your doggie and your layout. They're just perfect together. :)
BeantwoordenVerwijderenGorgeous layout and embellishments :)
BeantwoordenVerwijderenSEO in Surrey