
Hoi Dames,
Hebben jullie mijn nieuwe blinkie in mn sidebar al gezien? Jolanda heeft me gevraagd om me bij het Noor! design team te voegen.. daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen, dus binnekort kunnen jullie ook op mijn blog de geweldige Noor! producten bekijken
Nu maar weer eens een kaartje.. dat was al weer even geleden!
Alhoewel ik het scrappen met foto's het leukste vind, kriebelt het soms toch om weer eens een leuke stempel in te kleuren!
Zoals dit mooie afdrukje van Saturated Canary, ze is ingekleurd met de copics.
Als basis heb ik gebruik gemaakt van het kraft papier van Noor! echt super fijn kraftpapier met een hele fijne dikte. Ook de vlinder heb ik uitgestanst met het kraft papier en daarna bewerkt met chalk & copics..
De tickets zijn van Whimsy!
Voor de rest heb ik wat bloemen en roosjes gebruikt, wat kant en parels!
Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden?
Liefs!
----------------------------------------------
Hello blogfollowers!
This time I have a card to show you.
Altough I love to scrap with photos, sometimes I just want to color some stamps!
I love this girl from Saturated Canary.. I colored her with the copics.
The design papers are from Bo Bunny.
The butterfly is from Joy!Crafts I cut it out with some kraft cardstock & colored it with chalk and copics.
The tickets are from Whimsy.
I also used some flowers, roses & pearls.
Hugs!



Wonderful card. I love all the details and the beautiful colours! Hugs! xx
BeantwoordenVerwijderenStunning Card, wonderfully coloured image, love the design and colours fab card, Big hugs Jo xxxx
BeantwoordenVerwijderenwoww gaaf
BeantwoordenVerwijderenleuke kleurencombo
hoi marley
BeantwoordenVerwijderenwat heb je een geweldig mooie kleuren gebruikt voor deze supergave kaart!
groetjes van corry
Prachtig kaartje Marley! Super ingekleurd!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Francis
Hallo Marley,
BeantwoordenVerwijderenGeweldige kaart , mooie kleuren samen !
Groetjes, Jaimie
Prachtig mooi kaartje, met hele mooie kleuren,
BeantwoordenVerwijderengroetjes Lia
Wat een supermooi kaartje weer in prachtige kleuren. Proficiat met je plekje in het team van Noor Design. Groetjes en een poot voor Mr. Wilson, Helen
BeantwoordenVerwijderenEen hele mooie vrolijke kaart en je hebt geweldig gekleurd!! groetjes, Marlies
BeantwoordenVerwijderenMooi gedaan, toch weer kaarten aan het maken?
BeantwoordenVerwijderenSuper mooie kaart! En weer geweldig gekleurd!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes
Cordine
Such a beautiful card!!! Hugs! Leah Ann
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd met je DT plekje bij Noor, en je kaartje had ik al voorbij zien komen en is prachtig.
BeantwoordenVerwijderengr. Liesbeth
Welkom bij ons clubje Marley! Je moet ook ECHT af en toe een kaartje maken hoor, je bent er echt een kei in!!!!
BeantwoordenVerwijderenLiefs,
Jolanda
Wat een schitterende kaart Marley.
BeantwoordenVerwijderenLeuk dat je in ons clubje bent gekomen.
Liefs Riet.
Welcome back Marley! Alhoewel ik je Layouts fantastisch vind, zie ik je kaartjes ook erg graag !!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Marianne
Wat een geweldige kaart ! Ik kan me voorstellen dat je gevraagd ben voor het designteam... Super gemaakt ! Mooie kleuren combinatie.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Esmeralda.
Ik mis je kaartjes met je mooie kleurwerk jij was altijd één van mijn inspiratie bronnen je bent het nog niet verleerd deze is weer geweldig mooi!!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Cora
absolutely gorgeous x
BeantwoordenVerwijderenHallo nieuwe collega! Leuk dat je erbij bent gekomen, Jolanda heeft een goeie uitgezocht!!
BeantwoordenVerwijderengrt, Corina
Dit is eens heel wat anders dan de LO's die je meestal maakt zeg. Heel mooie kleuren heb je gebruikt. En gefeliciteerd met je deelname inhet team van Noor! Design. Leuk hoor!
BeantwoordenVerwijderengroetjes, Wil
Wow!!
BeantwoordenVerwijderenYour card is absolutely stunning!
Wonderful details and your coloring is amazing!
Hugs
Paola
What a gorgeous card Marley! Thanks for joining in the A2Z Scraplets Blog Hop xx
BeantwoordenVerwijderen