Pagina's

woensdag 18 juli 2012

Eerste video youtube / first video on youtube

Hoi allemaal,

Ik heb voor het eerst een filmpje gemaakt en op youtube geplaatst.. erg spannend haha! De video is dit keer alleen in het engels (omdat ik heel veel amerikaanse/engelse mensen volg op youtube en daar echt superrrr gave projecten opstaan)
Maar op de video kan je de shadowbox beter zien, want op de foto's kwam hij niet echt tot zijn recht.... dusssss ik zou het leuk vinden als jullie mijn video bekijken en een reactie achterlaten op youtube =) Ook kan je een 'abbonement' nemen op mijn video's, zodat je een bericht krijgt als er een nieuwe video is geplaatst...

Bekijk mn video hier
Liefs!

--------------------------------------

Hello blogfollowers

Ive made my first video and have put it on youtube.. It was very exciting and the video is in English!
The video is about my shadowbox.. I didnt like how the pictures turned out, so I just wanted to show you all the details with a video.
You can check it out right here I would love if you leave a comment on youtube.

Hugs

1 opmerking:

  1. Hey Marley, ik heb je video bekeken hoor. Wat zijn de details goed in beeld gebracht. Mooi! Ik vond je Engels prima hoor, ik kan het niet beter. Toevallig heb ik van de week een foto tutorial gemaakt. Ik vind de stap naar YouTube nog een beetje ver weg, haha.

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley