Pagina's

maandag 23 juli 2012

Life is what you make it =)


Hoi allemaal,

Ook allemaal aan het genieten van het zonnetje (eindelijk?)
Toch wil ik jullie even tussendoor nog deze layout laten zien =)
Een paar weken geleden heb ik de Websters Page 'sale' box gekocht.. en deze zat bomvol leuke spulletjes.
Dit papier zat er ook in. Het gele papier was eigenlijk kerst papier, maar heb het zo verdoezeld dat daar niets meer van te zien is haha!
Op het gele papier heb ik ook nog wat andere design papiertjes gebruikt.
Achter de foto (van natuurlijk Mister Wilson) is een gehaakt kleedje die ik gister toevallig tegen kwam op de rommelmarkt. Aan de linkerkant zien jullie een wit klokje, die heb ik gesloopt uit een oude horloge. Ik heb de foto versierd met veel bloemen van Prima Marketing en roosjes van WOC. De grote gele stoffe bloem zat ook in de websters page box =) daarin zitten ook 2 stickpins.
De metalen 'dingetjes' heb ik gesloopt van een oude riem en een beetje bewerkt met gesso (jaja, deze layout zit vol met oude sloopspulletjes hihi)
Ook nog wat mooie parelswirls. In de rechterbovenhoek heb ik uit design papier de vlaggetjes geknipt en daarop 3 stickers met de tekst; Fun, Joy & Play. Ook deze stickers zaten in de box.
Het mooie gele kant zat jawel..... ook in de box =) Voor de rest heb ik alle papiertjes gedistressed en met de vintage photo geinkt.

Liefs,

-----------------------------------------------------

Hello blogfollowers,

Finally the sun arrived in the Netherlands, so I really enjoying it =)
I want to show you this layout I made. A couple of weeks ago Websters Page had an awesome sale box for purchase.. So I ordered one (im allready sorry I only ordered one LOL) and it was full of lovely goodies.
So today I want to show you this one I made with all the gorgeous products. The design papers were in the box and the yellow round one was actually a christmas design paper.. But I just covered the christmas parts for this layout and now I love this vintage look of it! Behind the photo (ofcourse Mister Wilson is on the picture) I used a crochet doily I found at the market.. On the left side there is also a clock, I just ripped it of my old watch and I really love it on this layout =) I used a lot of flowers from Prima Marketing and WOC. The big yellow flower on the left side was in the box from Websters Page. The metal 'things' are from an old belt I had.. *yesss this layout is full of old goodies LOL* I also used some lovely pearl swirls. On the right top I used the Websters Page design papers and cut some banners. There I have put on some stickers that says; Joy, Fun & Play.. and yes..... those stickers were also in the box LOL! Just like the beautiful yellow lace..

I hope you like this layout.
Hugsssss!!






12 opmerkingen:

  1. Hij is supergaaf, l.o. én je hondje, en je bent lekker creatief omgesprongen met allerlei "non-scrap"-spulletjes, onwijs leuk om te zien!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Marley.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marley, ik vind het een schitterende layout! Prachtig die zachtgele kleur! Echt geweldig mooi ook de combinatie van versieringen. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk toch om oude dingetjes te recyclen? Prachtige lay-out! Het klinkt trouwens wel als een superleuk iets die Websters page box!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit mooi gemaakt!! Ik wil ook zo graag een keer zoiets met een foto
    doen, eens moet de eerste keer zijn, een kwestie van gewoon beginnen denk ik :P.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt Marley, en je hond blijft een geweldig fotomodel.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marley,

    Toffe LO !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige LO heb je weer gemaakt. Ik zag je gisteravond nog wandelen met Mr. Wilson toen ik bij je in de buurt was geweest voor een feestje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful page Marley! The colors are so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gedaan Marley en hele stoere foto van Mr. W :)
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley