Pagina's

zondag 9 september 2012

Canvas


Hoi allemaal,

Is alweer fftjes geleden dat ik iets op mijn blog heb geplaatst.
Ik heb niet stil gezeten hoor!
Ik heb weer een nieuwe baan sinds juli in de gehandicaptenzorg! Alhoewel het (nog) invalwerk is, draai ik wel heel veel diensten.. ook veel nachtdiensten dus ben erg moe als ik dan eens een dagje thuis ben.. Dus niet altijd zin om op de blog te zitten.
Maar nu ben ik lekker 5 daagjes vrij, dus ga ik het weer eens inhalen en jullie blogs bezoeken! Hopelijk zijn jullie de mijne ook nog niet vergeten.

Vandaag wil ik jullie deze canvas laten zien die ik heb gemaakt, met natuurlijk op de foto weer mister wilson =)
Het papier wat ik heb gebruikt is van FabScraps.
Bij deze canvas heb ik echt van alles gebruikt. Veel computer onderdelen, radars van klokken, wijzerplaten, oorbellen, hihi! van alles wat je maar kan bedenken.

Ik heb een paar close-ups gemaakt;

Mister Wilson omringt door bloemen, dopjes en radars =)

Rechtsonder zie je een computeronderdeel, nog meer radars en de ontzettend gave vogel stans van Noor! design.. Deze komt uit de vintage flourishes lijn.

Hier zie je een charm met love, een sleutel, de oorbel en nog wat radartjes en sterren.

Nog meer radars, een libel, hoekjes en nog een mooie vogel stans van Noor! design.. ook uit de vintage flourishes lijn =)

Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze canvas vinden..
Voor diegene die ook nog een filmpje willen bekijken met uitgebreide beschrijving en details dat kan.. wel in het engels!

If you want to watch my youtube movie to see more details, click the link below. Its in English!
Filmpje/movie

Liefssssssssss
Marley


12 opmerkingen:

  1. Heel mooi Marley. En wat zijn er lekker veel details te bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zeg, ongelooflijk hoe je dat weer voor elkaar hebt gekregen! Alles past zo mooi bij elkaar en is zo harmonieus. Het lijkt wel designpapier waar je je foto in hebt geplaatst! Echt zo prachtig! Ik zou het reliëf van die lay-out wel eens in het echt willen zien :)
    Geniet van je daagjes vrij!!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer prachtig Marley, je modelletje staat er ook weer prachtig op.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie LO met prachtige details en een leuk foto!! Heel leuk idee met alle radertjes!
    Succes met je nieuwe baan!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een supermooie canvas is dit geworden. Teveel om naar te kijken, elke keer zie ik weer iets nieuws. Je fotomodel is weer om te zoenen. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw ik vindt hem schitterend gemaakt hoor mooie details
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik snap helemaal waarom je hem als je fotomodel gebruikt. Wat een heerlijk beest en prachtige canvas heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marley,
    Wat een super gave canvas heb je gemaakt.
    Echt schitterend!
    Succes met je nieuwe baan en hopelijk dat je gauw een contract krijg,

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marley

    Dit ziet er SUPERGAAF uit. Er zitten zoveel mooie en stoere details op.........je blijft ernaar kijken en ziet steeds iets nieuws. Mister Wilson is al gewend om te poseren:-))
    Werken met gehandicapten is een zwaar beroep maar wel een geweldig beroep. Geniet van je vrije dagen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind 'm geweldig Marley!!
    Mister Wilson is een geweldig fotomodel;)!
    En zo met dit papier maakt 't tot een gaaf geheel met schitterende details!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley