Pagina's

zondag 17 november 2013

Darling


Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze layout laten zien.
Ik heb 2 foto's van mij en Mister Wilson samen gebruikt.
Het papier wat ik heb gebruikt is een oude, maar erg mooie lijn van Pink Paislee. Deze heb ik helemaal gedistresst en daarna met vintage photo over de randjes heen gegaan.
Ik heb het design papier opgekruld en op elkaar geplakt, zodat er in het midden een leuke opening ontstaat. 
Op deze layout kan je ook het nieuwe softboard zien van Dutch Doobadoo. 
Deze heb ik geknipt en in de hoeken van de layout geplaatst.
Super gaaf honingraad die ik een beetje heb bewerkt met inkt en inka gold. De artikelcode voor het nieuwe softboard is; 478.007.001
Niet meer heel erg duidelijk te zien, maar het geeft wel die extra touch, dat is de dutch mask art die ik heb gebruikt; Bricks 470.715.002
Ook heb ik bij de klokken nog knoopjes gebruikt van de Dutch Paper Art, dit is artikelnummer 472.948.010, de knoopjes heb ik op kleur gebracht met een spray die ik ook op de layout heb ik gebruikt.

Voor de rest heb ik heel veel Prima Marketing bloemen gebruikt, de klokken en het typemachine is ook van Prima, deze heb ik op kleur gebracht met sprays. Uit het typemachine heb ik een papiertje laten komen, daarnaast een bronze hartje die van Scrap-Unlimited is. Links boven in de hoek ook nog een bronzen ornament van Scrap-Unlimited alsook het bronzen vlindertje in het midden.

De tekst Darling is van hout en van Maya road. Rechts onderin een vogeltje van Scrapdelight, ook links in het midden het engeltje is daarvan, deze heb ik gesprayt en met inka gold er over heen gegaan zodat ze een kleurtje krijgen. 

Over de krullen van het design papier heb ik een filmstrip geplakt van Tim Holtz, 
Wat parels aan de zijkanten van de krullen.
Onderaan de layout heb ik een silhouette stempel van Noor! Design gebruikt. Erg gaaf op layouts! Deze heb ik in het roze gestempeld en de hartjes van de bloemen wit gemaakt.

Ik denk dat ik zo bijna alles heb gehad, als er vragen zijn stuur gerust een mailtje!
Liefs,
Marley

2 opmerkingen:

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley