maandag 4 november 2013

Lady Rose


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Hoi allemaal,

Deze maand mocht ik met de geweldige Lady Rose collectie werken.
Een super mooie, romantische lijn van Kaiserkraft.
Voor deze layout heb ik dit vel gebruikt
De andere papiertjes komen uit de 6x6 pad , het vogelkooitje,tags en het schulprandje komen uit de Collectables ook erg gaaf om mee te werken!

Ook dutch doobadoo producten kunnen niet gemist worden op deze layout. Ik heb 3 soorten dutch paperart gebruikt.
Het hartje uit de heart sheet; 472.948.100
De lantaarn uit de lantarn sheet; 472.948.011
De varen blaadjes uit de fern sheet; 472.948.012

Ik ben weer heel benieuwd wat jullie er van vinden.
Liefs,
Marley



OLYMPUS DIGITAL CAMERA



4 opmerkingen:

  1. hi marley
    je layout is geweldig mooi geworden ik raak steeds meer in de ban hiervan. Weer eens wat anders dan kaartjes maken.
    heerlijk romantisch jouw stijl.
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley