Pagina's

dinsdag 31 december 2013

Afsluiting van het jaar


Hallo allemaal,
Mijn laatste blogpost voor dit jaar!
Ik wil hem afsluiten met deze layout.
Ik heb het nieuwe papier gebruikt van Docrafts Papermania; Madame Payraud's een erg mooie vintage/romantische liin.
De randen heb ik omgekruld en gedistresst.
Ook heb ik verschillende stempels gebruikt o.a. van de Hema en van papermania.
In de hoeken corners van Dutch Doobadoo  deze heb ik met inka gold bewerkt.
Ook heb ik de geweldige mask gebruikt van Dutch Doobadoo; Chicken wire deze met modelleer pasta opgebracht en met distress inkt erover heen gegaan.


Hier zien jullie een heel bloemen cluster van Prima Marketing. 
Een vogeltje van Prima, de klok is daar ook van ;het houten veertje trouwens ook, wat kant en lint. 
Het metalen stukje is van Scrap Unlimited en ben ik lichtjes overheen gegaan met Inka Gold.
 In het midden heb ik een vlinder geplakt en daarboven een kroontje.
Ook zien jullie hier de vlinders van Dutch Doobadoo


Hier de andere cluster met Prima bloemen.
 Postzegels met daarnaast een paper art hartje van Dutch Doobadoo. 
Een Prima vogeltje, kant en nog een metalen embellishment waar ik nog met wat extra inka gold overheen ben gegaan.


Hier een paper art corner en hier zie je de mask van chicken wire ook goed.
Bij de corner is een stempel van de Hema, echt super leuk om deze te gebruiken. Rechts in de hoek zie je ook de Port Paye stempel, ook deze is van de Hema.


Hier nog een totaal overzicht van het midden.
Ik hoop dat jullie deze layout mooi vinden.

Dan wil ik jullie bij deze ook allemaal een super goed en creatief 2014 wensen!
Liefs,
Marley

Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking:

  1. Marley, hier heb ik even geen woorden voor! Wat prachtig! Kan niet uitdrukken hoe mooi je layout is! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley