Pagina's

zondag 15 december 2013

Its your day!






 Hoi allemaal,
Dat is lang geleden dat ik een kaartje heb gemaakt!
Maar met deze super lieve giraffe kon ik het niet laten. 
En wat past er beter bij dan het Dutch Mask Art Giraffe 470.715.003
van natuurlijk Dutch Doobadoo!!

Je kan met deze masks ontzettend leuke achtergronden maken!
Ik heb dit gedaan door er met Pan Pastel overheen te gaan. 

Ik heb papier gebruikt van Prima Marketing en MyMindsEye.
De leuke swirls zijn ook van Dutch Doobadoo! 472.948.006
In het midden jute, een heleboel bloemetjes en roosjes.
Vlindertjes zijn geponst met een MS pons en dan nog wat blaadjes om het af te maken. 

Voor ik het vergeet; De leuke vorm kaart is met een Shape art mal gemaakt van dutch doobadoo! 470.713.103


Kijken jullie ook op het dutch doobadoo blog? Het giraff stencil is namelijk uitgelicht en dat wil zeggen; een heleboel inspiratie met dit stencil door de DT leden. 


Liefs,
Marley

3 opmerkingen:

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley