Het was even puzzelen hoe het allemaal werkt hier op deze blogsite, maar heb de basisstappen denk ik onder de knie. Ik zie bij vele geweldige lay outs e.d helaas weet ik nog niet hoe ik die kan toepassen. Mocht er iemand tips hebben zijn deze dus welkom!
Ik ben nog niet erg lang bezig met scrapkaarten maken, maar vind het geweldig leuk om te doen. Vandaag plaats ik dus mijn eerste kaart hier op mijn blog, ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Stempel: Marianne Design
Papier: Basic Grey
Bloemen: Prima marketing
Roze plakparels.

