Pagina's

maandag 20 juli 2009

Eerste kaartje..

Hallo allemaal,
Het was even puzzelen hoe het allemaal werkt hier op deze blogsite, maar heb de basisstappen denk ik onder de knie. Ik zie bij vele geweldige lay outs e.d helaas weet ik nog niet hoe ik die kan toepassen. Mocht er iemand tips hebben zijn deze dus welkom!
Ik ben nog niet erg lang bezig met scrapkaarten maken, maar vind het geweldig leuk om te doen. Vandaag plaats ik dus mijn eerste kaart hier op mijn blog, ben benieuwd wat jullie er van vinden.










Stempel: Marianne Design
Papier: Basic Grey
Bloemen: Prima marketing
Roze plakparels.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Marley, je kaartje is erg snoezig, maar ik denk dat hij mooier overkomt als je hem niet scant maar een foto er van maakt, het zou jammer zijn als we door het scannen je details niet zo goed kunnen zien ;-)

    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo woonplaatsgenoot ;-)

    wat een leuk kaartje heb je gemaakt!
    Je schrijft dat je tips wilt over het toepassen van lay-outs. Vertel...wat wil je weten? Ik wil je graag tips geven hoor!

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marley, uhm...jaha, die reclametekst moet wel verplaatst kunnen worden, maar ik weet zo uit miujn hoofd even niet hoe. Volgens mij zit dat ook ergens bij 'instellingen' verstopt en als ik me niet vergis onder de omschrijving 'titel' of 'subtitel' of zo. Maar dat weet ik even niet zeker, dus ik kan je er niet meteen mee helpen. Je hebt er trouwens een leuke LO van gemaakt!

    groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is goed...als ik het weet of wat tijd heb om het uit te zoeken, hoor je het van me!

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley