woensdag 29 juli 2009

Smokey!




Hallo allemaal,
Hier een nieuwe kaartje vanuit mijn kant.
Het heeft iets langer geduurd (ben van plan om iedere dag een kaart hier te laten zien) maar helaas heb ik weinig tijd, want moet veel werken.
Ik ga in September weer beginnen met studeren (spw-4 gehandicapte/dementerende zorg) en nu het zomervakantie is voor mij wil ik graag een centje bij verdienen.
Daardoor heb ik dus wat minder tijd om kaarten te maken. Wel wil ik jullie laten weten dat ik iedere dag op blogspot kijk en natuurlijk ook kijk naar jullie mooie creaties!
Maar goed hier dus een Smokey kaart, heb de stempel pas nieuw gekocht, vond hem zo schattig dat ik hem niet kon laten liggen.
Ik heb gebruik gemaakt van prima flowers, plakparels, papier van basic grey en natuurlijk de smokey stempel.
Ik hoor graag wat jullie van mijn kaartje vinden, je eerlijke mening stel ik op prijs. Ook tips zijn natuurlijk altijd welkom.
Een hele fijne avond toegewenst!

Heel veel liefs, Marley

6 opmerkingen:

  1. Hoi Marley,

    Ik zag je comment op de blog van Pink Cat Studio (ben daar Design Team lid) en kan het dan vaak niet laten om even te gaan kijken bij een mede Nederlandse. Wat heb je een prachtige blog layout en dit kaartje is zooooooo lief! Ik heb dat stempeltje nog nooit gezien volgens mij maar wat een schatje. Ga zo even googlen op Smokey, ik voel mijn portemonee al jeuken :). Erg goed begin van je blog!

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattig kaartje heb je gemaakt. In antwoord op je vraag, ik klik op Een afbeelding vanaf uw computer toevoegen, dan kan je een layout selecteren en ik kies altijd voor centrum en dan klik je op afbeelding uploaden. Zo voeg ik mijn afbeelding toe. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje is het geworden Marley! Heel goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Marley,
    Lief kaartje heb je gemaakt joh, schattig!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke he die stempels... ik vind ze ook altijd zo prachtig! ik heb een andere van smooky. Bedankt voor je lieve reactie. En er zat idd veel werk aan... :) Leuke creaties van kaarten maak je.

    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awww this is adorable - such a sweet image and gorgeous papers.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley