Pagina's

vrijdag 31 juli 2009

Minder goed nieuws

Hallo allemaal,
Vandaag geen kaartje vanuit mijn kant.
Toen ik vanmorgen op weg was naar mijn cliënt waar ik zou moeten poetsen heb ik een auto ongeluk gekregen. Ik reed op de linkerrijbaan, omdat ik de volgende afslag links moest. Er reed een auto precies naast me op de rechterrijbaan die bedacht dat ze de vorige afslag moest nemen en zonder te kijken dus haar stuur de afslag draaide. Ze schepte me dus volop aan de rechterkant van mijn auto, de bumper ligt eraf, deur gaat niet meer op, de gehele rechterzijkant is dus kapot en kon niet meer in worden gereden, de auto is dus weggesleept.
Ik zelf ben er redelijk goed vanaf gekomen, er stond namelijk op nog geen meter een boom voor me die ik heb kunnen ontwijken. Ik heb nu wel ontzettend veel pijn aan mijn rug en nek, ook veel hoofdpijn, maar het had veel erger kunnen zijn.
Nu weten jullie de reden waarom ik geen kaartje heb geplaatst en ik denk dat het er van het weekend ook nog niet van komt door de pijn.

Heel veel liefs, Marley



Hello everybody.
Today no card from my hand. When I was this morning on the way to my client where I should clean the house,I had a car accident. I drove in the left lane, because I had the next turn left. There was a car next to me on the right lane, she missed her turn so she turned her car around, against mine! The bumper is off, doors are no longer usefull, the whole right side is broken and could no longer be driven, the car is dragged away. I found myself lucky cause there was a tree in front of me that I was able to dodge, but I could handle the car. I am now very much in pain..my back and neck, many headaches, but it could be much worse. Now you know why I have no card here.


Much love Marley

12 opmerkingen:

  1. Lieve Marley
    Jeetje meisje, wat kan jij me laten schrikken. Ik heb je berichtje net zitten lezen en vind het vreselijk voor je. Ik hoop dat je snel beter bent. mail me even je adres gegevens dan stuur ik je een kaartje toe. Mijn email adres is mazzel36@gmail.com Helaas is het stempel set al verkocht. het spijt me !!!

    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG I am so sorry to hear about your accident, thankfully you were not seriously hurt. I hope you get better soon.

    Thank you for stopping by my blog and entering the Gorjuss Girls candy - good luck.

    Hugs and get well soon.
    Leanne
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marley, wilde je net bedanken voor het leuke berichtje wat je bij mij hebt achtergelaten. Maar dat is nu minder belangrijk.
    Ik hoop dat je niet te veel last zult krijgen en dat je er toch even mee naar de dokter gaat.
    Wens je een vlugge genezing toe.
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi..

    Wat leuk dat je op mijn blog langskwam..bedankt voor je berichtje maar ik las van een auto ongeluk..jeetje..wat zul je geschrokken zijn..kan me voorstellen dat je nu even geen kaart wil maken. Ik hoop voor je dat het allemaal weer goed komt!!

    Groetjes en heel veel beterschap
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Marley,

    Beterschap!!
    bedankt voor je leuke berichtje en ik wens je alvast veel plezier met het maken van scrapkaarten. Bloggen is inderdaad veel leuker;-)

    Liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marley,
    at leuk dat je op mijn blog langskwam!
    En jeetje wat balen zeg veel sterkte en hopen dat je snel weer kaartjes kan maken!

    Groetjes san.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ojee Marley, ik lees net je blogberichtje over je auto-ongeluk. Niet zo best! Balen zeg. Ik hoop dat je snel weer wat opknapt! Beterschap!

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marley, tuurlijk mag je mij bij volgers neerzetten! Geen probleem. Leuk dat je weer een berichtje op mijn blog hebt achter gelaten! Doe rustig aan he?!

    Groetjes, Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jee Marley beterschap zeg Je staat er nooit zo bij stil maar een ongeluk is zo gebeurt zeg
    Als ik het zo lees heb je nog geluk gehad
    Beterschap en dat je maar weer snel aan de kaartjes mag beginnen
    Liefs Moon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marley,

    hoe gaat het nu met je? Ik hoop alweer wat beter? Als je even op mijn blog kijkt, zie je een verrassing voor je staan! :-D

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marley
    Van harte beterschap
    Ik hoop dat het wat beter gaat met je.
    Je hebt wel Mazzel gehad hoor(met die boom).
    Hou je taai en sterkte.
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh you poor thing *big hugs* to you sweetie & wishing you a speedy recovery!

    Love Steph x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley